  • 1. Data: 2017-01-25 08:05:02
    Temat: microwindows/nano-x na raspberry
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. W nawiązaniu do niedawnego wątku o systemach gui na małe LCD, czy
    próbował ktoś instalować system nano-x na raspberry ? Jest to zestaw
    bibliotek do budowania okienkowych gui, wykorzystujących api
    kompatybilne z X11 oraz z WINAPI. U mnie się to nawet skompilowało pod
    raspbianem na raspberry zero ale działa strasznie niestabilnie. Jak
    jeden przykład udaje się uruchomić to 2 inne znowu przestają działać.
    Działa to na fbdev i można uruchomić zarówno na monitorze hdmi jak i na
    dodatkowym LCD (/dev/fb1).

  • 2. Data: 2017-01-25 09:08:49
    Temat: Re: microwindows/nano-x na raspberry
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2017-01-25 o 08:05, ww pisze:
> [...]
    > jeden przykład udaje się uruchomić to 2 inne znowu przestają działać.
    > Działa to na fbdev i można uruchomić zarówno na monitorze hdmi jak i na

    Chyba nie ta grupa...

  • 3. Data: 2017-01-25 21:12:31
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-01-25 07:05, ww <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > jeden przykład udaje się uruchomić to 2 inne znowu przestają działać.
    > Działa to na fbdev i można uruchomić zarówno na monitorze hdmi jak i na

    Ja nano-x nie próbowałem, ale generalnie driver "fb" do zwykłych Xów
    działa, więc chyba nie ma co rzeźbić w niszowych zabawkach, na rpi i
    klonach nie brakuje wydajności ani RAMu dla zwykłych Xów.