  • 1. Data: 2017-01-26 07:01:00
    Temat: data uzyskania uprawnień po utraceniu prawka jazdy
    Od: "kraffft" <c...@s...com>

    Witajcie
    Dość późno w swoim życiu zabrałem się za wyrobienie prawka. Zdałem, lecz
    patrząć na mój wiek, taki dokument mógłbym mieć już z dobre 15 lat temu.
    Takie pytanie przyszło mi do głowy, jaką datę mają wbijane osoby, które
    utraciły prawo jazdy i ponownie musiały podchodzić do egzaminu? Pierwotną,
    czy te nową? Wszyscy widząc datę w moim prawku, pewnie będą myśleć, że je
    kiedyś utraciłem...