  • 1. Data: 2017-01-25 20:12:52
    Temat: BMW i temat aktualizacji nawigacji
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Zagwozdka.
    Jest sobie BMW z navi na HDD i żeby ją zaktualizować, trzeba znać jakieś
    kody dostępu, czy autoryzacji - nie wiem, wiem natomiast, że kosztuje to
    kilka stówek, za to opłata jest tylko raz.
    Zastanawia mnie fakt, że autoryzowany salon, w którym auto zostało
    kupione też tych kodów nie zna i musi zapłacić producentowi za nie.
    Rozumiem Pan Kazik, w swoim warsztacie przydomowym, ale salon polski,
    samochód sprzedany w kraju, serwisowany w kraju i ma ten sam problem?

    Możecie mnie oświecić co to za opłata i co zdejmuje? Czy ktoś mnie wkręca?

    Irek.

  • 2. Data: 2017-01-25 21:59:44
    Temat: Re: BMW i temat aktualizacji nawigacji
    Od: masti <g...@t...hell>

    Irek.N. wrote:

> [...]
    > samochód sprzedany w kraju, serwisowany w kraju i ma ten sam problem?
    >
    > Możecie mnie oświecić co to za opłata i co zdejmuje? Czy ktoś mnie wkręca?

    pewnie za licencję na aktualizacje. A co w tym dziwnego?
    poza tym, że te wbudowane navi są drogie i do dupy

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2017-01-25 22:41:25
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    masti w

    > poza tym, że te wbudowane navi są drogie i do dupy

    Dajesz z listą 5 najdrozszych wbudowanych navi, cennikiem i wiarygodnymi
    opiniami (nie z twojej dupy wyjętymi)

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2017-01-25 22:41:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    007 wrote:

    > masti w

    > Dajesz z listą 5 najdrozszych wbudowanych navi, cennikiem i wiarygodnymi
    > opiniami (nie z twojej dupy wyjętymi)

    proszę bardzo. Każda z nich kosztuje. czyli jest nieskończenie droższa
    od darmowych. że są do dupy to widać z posta powyżej.
    A teraz dajesz z danymi tych tanich i rewelacyjnych.
    Ale nie z dupy tylko z wiarygodnymi opiniami

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2017-01-25 22:57:26
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    masti w

    > proszę bardzo. Każda z nich kosztuje.

    Nie stać cię na podanie cennika?

    > że są do dupy to widać z posta powyżej.

    "Ja masti swoją niegodnością osobistą potwierdzam, że z dupy piszę, a to co
    pisze jest do dupy, co wynika z posta którego dla przypomnienia potomnym ja
    masti popełnić bym raczył..."

    Miło ;P

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2017-01-25 22:57:38
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > pewnie za licencję na aktualizacje. A co w tym dziwnego?
    > poza tym, że te wbudowane navi są drogie i do dupy

    To nie aktualizacja, za to chcą 99pln netto za 2 lata aktualizacji.
    To jest jednostkowa opłata, żeby się w ogóle dało...

    Irek.

  • 7. Data: 2017-01-25 23:37:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    007 wrote:

    > masti w

    > Nie stać cię na podanie cennika?

    gdzie mam wysłać fakturę?

> [...]
    > pisze jest do dupy, co wynika z posta którego dla przypomnienia potomnym ja

    jak zwykle wyszedłeś na idiotę

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2017-01-25 23:57:39
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jest sobie BMW

    Irku, no nie mów, że zdradziłeś jedynie słuszną markę na rzecz dresowozu;-)
    Nie sądzę, żeby Polacy nie poradzili sobie z jakimś systemem, pierwszy z
    brzegu link:
    http://www.nawigacjefabryczne.pl/o-nas.html

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2017-01-26 02:31:32
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 25.01.2017 o 20:12, Irek.N. pisze:
> [...]
    > samochód sprzedany w kraju, serwisowany w kraju i ma ten sam problem?
    >
    > Możecie mnie oświecić co to za opłata i co zdejmuje? Czy ktoś mnie wkręca?

    Jezu, ty do dziesięciu umiesz policzyć?
    Niemiec cię wkręca, nieboraku.
    A jakie to ma znaczenie za co?
    Mogą z ciebie ściągnąć kasę i to robią.
    Co ty, wciąż wierzysz w Św. Mikołaja?
    #Germandeathcamps

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2017-01-26 09:03:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-01-25 o 22:41, 007 pisze:
    > Dajesz z listą 5 najdrozszych wbudowanych navi, cennikiem i wiarygodnymi
    > opiniami (nie z twojej dupy wyjętymi)

    Może niekoniecznie najdroższych, ale mam wbudowaną nawigację (Opel Navi
    900), która dostałem w pakiecie i jej praktycznie nie używam, bo mój TT
    jest lepszy i wygodniejszy. Pokrycie mają podobne, ale POI, obsługa i
    traffic w TT są znacznie lepsze.
    Mam nadzieję że ta jedna opinia nie z dupy wyjęta choć częściowo cie
    zadowoli :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak