  • 11. Data: 2011-08-25 09:28:09
    Temat: Re: Miernik/mostek RLC - pomysł.
    Od: "Seven" <j...@w...pl>

    > o'k: chomikuj.pl/beesjot

    To nie jest ten artykuł ani ten miernik.

  • 12. Data: 2011-08-25 09:30:50
    Od: "Seven" <j...@w...pl>

    > Hmmmm, nie widze publicznego archiwum Elektora. Bedzie bieda w zdobyciu
    > tego numeru :/

    Na chomiku widziałem -
    http://chomikuj.pl/pawelcb/Elektronika/Elektor/Elekt
    or+1997,339903499.zip
    , ale niestety nie jest w języku polskim ani angielskim. Mam egzemplarz po
    polsku ale musiałbym skanować.

  • 13. Data: 2011-08-25 09:40:56
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-08-25 11:30, Seven pisze:

> [...]
    or+1997,339903499.zip
    > , ale niestety nie jest w języku polskim ani angielskim. Mam egzemplarz

    Skanuj, grzecznie prosimy, bo problem ciekawy.
    K.

  • 14. Data: 2011-08-25 12:49:48
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Witam.
    >
    > Szukam pomysłu na miernik RLC ktory pokazuje wszystkie trzy parametry
    > *jednocześnie* na wyświetlaczu, badając wyłącznie przez dwa druty
    > pomiarowe.
    > Czy ktoś widział taki projekt bądź ma pomysł na część analogową?

    AD5933 ?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 15. Data: 2011-08-25 13:11:50
    Od: "Seven" <j...@w...pl>

    ok, - http://www.phuelektronik.pl/materialy_rozne.html

  • 16. Data: 2011-08-25 17:57:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-08-25 15:11, Seven wrote:
    > ok, - http://www.phuelektronik.pl/materialy_rozne.html

    Dziękuję.

  • 17. Data: 2011-08-25 18:30:01
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-08-25 15:11, Seven pisze:

    > ok, - http://www.phuelektronik.pl/materialy_rozne.html

    Dzięki :)
    K.

  • 18. Data: 2011-08-25 18:42:54
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    http://www.phuelektronik.pl/materialy_rozne.html

    a ten wsad do procka Ktoś ma?

  • 19. Data: 2011-08-25 18:44:30
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > a ten wsad do procka Ktoś ma?

    i narysowaną płytkę?

  • 20. Data: 2011-08-25 18:50:14
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > i narysowaną płytkę?

    A po co? W oparciu o ideę, można zrobić sobie układ na współczesnych
    układach.
    K.