  • 1. Data: 2011-08-21 14:42:12
    Temat: Kim jest RoMan?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Witajcie.

    Od pewnego czasu czytam watki na tej grupie.
    Czesto 'oskarza' sie RoMana M.
    Prosze o wyjasnienie, dlaczego ten Pan nie zaskarbil sobie
    przychylnosci innych, czy tez wiekszosci?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-08-21 16:27:21
    Temat: Re: Kim jest RoMan?
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    przecież to moderator elektrody, co tu wyjaśniać?

  • 3. Data: 2011-08-21 22:33:38
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Jacek" napisał:

    > Czesto 'oskarza' sie RoMana M.
    > Prosze o wyjasnienie, dlaczego ten Pan nie zaskarbil sobie
    > przychylnosci innych, czy tez wiekszosci?

    Co to znaczy sie oskarża i że podobno większość? Moim zdaniem owa większość
    do pięt nie dorasta temu userowi. I mówię to ja, któremu parę razy od RM się
    dostało.

    Remek

  • 4. Data: 2011-08-22 07:32:27
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.08.2011 16:42, Jacek pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Od pewnego czasu czytam watki na tej grupie.
    > Czesto 'oskarza' sie RoMana M.
    > Prosze o wyjasnienie, dlaczego ten Pan nie zaskarbil sobie
    > przychylnosci innych, czy tez wiekszosci?

    Nie wiem, jak tutaj, ale na pl.misc.samochody jest znany z promowania
    chamskich postaw typu nieuwzględnianie kałuż przy omijaniu pieszych czy
    wyprzedzaniu jednośladów bo wg. niego oni nie powinni w ogóle znajdować
    się na czy w okolicy jezdni, bo jaśniepanu zawadzają.

  • 5. Data: 2011-08-22 07:45:56
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-08-22 00:33, Remek pisze:

    > Co to znaczy sie oskarża i że podobno większość? Moim zdaniem owa większość
    > do pięt nie dorasta temu userowi. I mówię to ja, któremu parę razy od RM się
    > dostało.

    Jaki popis włazi....a! Czyżby coś wspólnego z takim zachowaniem miał
    adres z którego piszesz?
    K.

  • 6. Data: 2011-08-22 12:24:05
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "John Smith" napisał:

    > Jaki popis włazi....a! Czyżby coś wspólnego z takim zachowaniem miał
    > adres z którego piszesz?

    Mój adres ma zachęcać spamerów. Takie dupki jak Ty nie są w stanie tego
    pojąć.

    Remek

  • 7. Data: 2011-08-22 20:12:46
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie.
    >
    > Od pewnego czasu czytam watki na tej grupie.
    > Czesto 'oskarza' sie RoMana M.
    > Prosze o wyjasnienie, dlaczego ten Pan nie zaskarbil sobie
    > przychylnosci innych, czy tez wiekszosci?

    No weź... ostatnio przecież w TVN
    trąbią jak to "wszyscy kochają Romana"... :)

    Pozdr.

  • 8. Data: 2011-08-23 07:17:32
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > Czesto 'oskarza' sie RoMana M.
    > Prosze o wyjasnienie, dlaczego ten Pan nie zaskarbil sobie
    > przychylnosci innych, czy tez wiekszosci?

    Jest z pewnością w "przetwornicach" prawie guru.
    Niestety sposób wypowiadania się, odnoszenia sie do
    ludzi którzy "nie wiedzą" jak, co, lub kiedy
    pozostawia niesmak.
    Inteligentny człowiek powinien potrafić "dogryźć
    do żywego" nie uchodząc za chama.

    Artur(m)

  • 9. Data: 2011-08-23 13:31:02
    Od: "Karol Z." <k...@g...pl>

    W dniu 23.08.2011 09:17, Artur(m) pisze:

> [...]
    > ludzi którzy "nie wiedzą" jak, co, lub kiedy
    > pozostawia niesmak.
    > Inteligentny człowiek powinien potrafić "dogryźć

    No, jak ktoś ma zbyt delikatne ego to właściwie nie powinien zaglądać na
    fora, bo tu ma "szansę" dostać po uszach, jak napisze coś bez
    przemyślenia. :)

  • 10. Data: 2011-08-23 15:40:05
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-08-22 14:24, Remek pisze:

    > Mój adres ma zachęcać spamerów. Takie dupki jak Ty nie są w stanie tego
    > pojąć.
    >
    > Remek

    Internetowa "dupa" dostała właśnie internetowej sraczki, wynik jak wyżej.
    Niech się kolejne przydupasy Romana ujawnią, będzie zgrana paczka.
    K.