  • 111. Data: 2012-02-19 23:32:42
    Temat: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    Sunday, February 19, 2012, 11:20:42 PM, you wrote:

    > a skad wiesz ze nie ?
    > Przeciez to takie medialne - oznakowac tam gdzie by sie przydaly, dodac tam
    > gdzie juz byly, naslac straznikow na tych niedobrych zdrowych co na nich
    > parkuja ...

    Można tez nasłać strażników na inwalidę - a może akurat nie ma karty
    parkingowej i będzie go mozna sowitym mandatem ukarać? Przecież nikt
    nie będzie narażał na szwank mundury i kazał interweniować w przypadku
    wypasionego dresiarza - nieprawdaż?

    > juz zapomniales jak to z pijanymi wyglada ?
    > A ja juz widzialem.

    Nie sposób sie nie zgodzić - niektóre markety przesadzają.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 112. Data: 2012-02-19 23:38:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.02.2012 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał/a:

    > Oczywiście!
    > Bardzo pomocna byłaby również możliwość otworzenia klasycznych tylnych drzwi
    > pod kątem prostym.

    Też. Ale praktycznie: normalne drzwi potrzebują *duużoo* miejsca... i trzeba je
    trzymać jak mocniej wieje.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 113. Data: 2012-02-19 23:40:03
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 19.02.2012 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > To się je zostawia w domu.

    Nie wolno. Po pierwsze z oczywistych zdrowo-rozsądkowych powodów, po
    drugie z powodu przepisów.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 114. Data: 2012-02-19 23:41:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Iguan_007

    > Cala ta dyskusja jest zabawna. Az tak ciezko przejsc te dodatkowe
    > kilkadziesiat metrow? Gdyby to byla mowa o kilkometrach, ale plakac bo
    > trzeba przejsc kilka miejsc dalej? Dajcie spokoj, inwalidzie to pomoze a
    > Wam korona z glowy nie spadnie.

    To może niech inwalidzi parkują sobie w ogóle gdziekolwiek, przecież
    trawa odrośnie, a czy tak ciężko przecisnąć się obok samochodu inwalidy
    bokiem albo ominąć go ulicą?

    Zresztą tu nie chodzi o tych nieszczęsnych inwalidów (taki którzy mają
    naprawdę problem z poruszaniem, ale to po prostu WIDAĆ) tylko o to, że
    większość z nich to są pseudo inwalidzi z niepseudo papierami i tyle. A
    tu jeszcze niektórzy chcieliby przywilejów dla "rodzin z dziećmi" i
    cholera jeszcze wie kogo.

  • 115. Data: 2012-02-19 23:50:45
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    > To może niech inwalidzi parkują sobie w ogóle gdziekolwiek, przecież
    trawa odrośnie, a czy tak ciężko przecisnąć się obok samochodu inwalidy
    bokiem albo ominąć go ulicą?

    Nikt tutaj nie mowi o parkowniu na trawie. Mowa o parkowaniu na miejscu parkingowym i
    twoim "wysilku" przejscia dwoch dodatkowych miejsc parkingowych dalej. To taki
    problem? Ile masz w rzedzie tych miejsc dla inwalidow, 20 metrow? To o czym tutaj
    mowy?

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 116. Data: 2012-02-20 01:32:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 23:32:42 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >Nie sposób sie nie zgodzić - niektóre markety przesadzają.

    mniejsza o markety - ich teren, ich interes, ale dobrze ze kolega napisal
    co o tym mysli.

    ale np taki plac Solny we wroclawiu - dawniej miejsca malo, ale 4 koperty
    sie znalazly. moze byly potrzebne, ale zazwyczaj widzialem wolne, lub
    naszych dzielnych straznikow spisujacych stojace tam samochody.

    ale jasnie nam panujacy przerobil pol placu na parking ... i przy okazji
    zlikwidowal dwa miejsca. I jakos nie slyszalem zeby sie inwalidzi zalili ze
    nie maja teraz gdzie stanac. Wazniejsi okazali sie pijacy.

    Ale nie ma co pisac, teraz zamknie caly plac, bo wazniejsi pijani kibice.

    J.

  • 117. Data: 2012-02-20 06:37:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PLumber wrote:
    > Dzień dobry,
    >
    > Chcialbym podzielic sie z wami moim spostrzezeniem. Obserwuje od
    > dluzszego czasu miejsca parkingowe dla inwalidow przed hipermarketami,
    > przewaznie stoja one puste, a jesli juz sa zajete to wysiada z nich
    > dziadek i pedzi prosto w drzwi marketu. I tu powstaje pewna
    > watpliwosc - skoro dziadek ma sile smigac godzine albo i wiecej
    > miedzy polkami hipermarketu, to co za problem zeby przeszedl sie 50m
    > dalej z miejsca parkingowego? Totalnie bez sensu, po co marnowac
    > miejsca parkingowe na kogos kto moze bez problemu podrozowac
> [...]

    czasem jednak przyjedzie ktoś z samochodem dla inwalidy i chce mieć bliżej
    wózkiem do marketu + szerokie miejsce parkingowe tak aby mieć możliwość
    wózek wytaczać własnoręcznie z bryki.

    też uważam że prawo do parkowania dla tzw opiekunów nie wiozących
    podopiecznego to lekkie przegięcie.

  • 118. Data: 2012-02-20 06:40:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Iglo

    > W ciąży tak, ale dla rodzin z dziećmi? Niby dlaczego? Dzieci są jakieś
    > niepełnosprawne z definicji czy może ich rodzice?

    wyciąganie dzieciaków z fotelików, ładowanei do wózków itd...

    pod IKEA są miejsca dla rodzin

  • 119. Data: 2012-02-20 06:40:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin LEPEK

    > No i co z tego? Z różnych powodów jest ciężko czy niewygodnie. To
    > jakiś powód do przywilejów? Ile waży dziecko w nosidełku, 10 kg? Poza
    > tym po jaką cholerę jechać do marketu z dzieckiem?

    masz racje można wsadzic na ten czas do beczki

  • 120. Data: 2012-02-20 10:15:54
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-19 20:11, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2012-02-19 19:47, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Litości - liczba miejsc dla niepełnosprawnych raczej nie będzie
    > wzrastać w sposób geometryczny, a nawet liniowy.

    W miarę jak miejsca parkingowe będą coraz bardziej deficytowe, będzie przybywać
    takich z lewymi papierami, no naród mamy zaradny, zatem będzie potrzeba więcej miejsc
    dla inwalidów, normalnych miejsc będzie jeszcze mniej, itd.