    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Miejsca dla inwalidów pod hipermarketem są marnotrastwem
    Date: Mon, 20 Feb 2012 01:32:57 +0100
    <a...@4...net> <jhr6p3$g8h$1@inews.gazeta.pl>
    <1mlp8jhy9luvf$.1ds7m0hgj1anr$.dlg@40tude.net>
    <jhrd7t$7hk$1@inews.gazeta.pl>
    <vche077wjfip.1gn0dl1ettltg$.dlg@40tude.net>
    <jhrhhf$n4a$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@4...net>
    <2184957754$20120219233243@squadack.com>

    Dnia Sun, 19 Feb 2012 23:32:42 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >Nie sposób sie nie zgodzić - niektóre markety przesadzają.

    mniejsza o markety - ich teren, ich interes, ale dobrze ze kolega napisal
    co o tym mysli.

    ale np taki plac Solny we wroclawiu - dawniej miejsca malo, ale 4 koperty
    sie znalazly. moze byly potrzebne, ale zazwyczaj widzialem wolne, lub
    naszych dzielnych straznikow spisujacych stojace tam samochody.

    ale jasnie nam panujacy przerobil pol placu na parking ... i przy okazji
    zlikwidowal dwa miejsca. I jakos nie slyszalem zeby sie inwalidzi zalili ze
    nie maja teraz gdzie stanac. Wazniejsi okazali sie pijacy.

    Ale nie ma co pisac, teraz zamknie caly plac, bo wazniejsi pijani kibice.

    J.