  • Data: 2013-06-07 12:14:54
    Temat: Matryca 15,4"-15,6" matowa LED
    Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Do pewnego projektu szukam matrycy o wielkości 15,4"-15,6", musi być
    matowa i z podświetleniem LED. Problem polega na tym, że nie wiem jaką
    wybrać - chodzi o dostępność - nie wiem, czego obecnie jest najwięcej na
    rynku, w związku z tym, nie będzie problemów z cyklicznym zamawianiem (a
    nie chcę później zmieniać całego projektu, aby dostosować do nowej
    matrycy). Może ktoś polecić jakiś model? Istotna jest oczywiście cena,
    więc matryce z dużymi rozdzielczościami odpadają. Może podpowiecie,
    gdzie można takie zamawiać najlepiej w PL?

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.pl