  • 41. Data: 2011-01-25 13:44:34
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:27:48 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > No to proszę definicje prawdziwej sztuki... :)

    jak to ktoś w tym wątku już ujął - weryfikuje to czas.

    po drugie - kryterium utylitarności. Sztuka owszem mówi ale nie sprzedaje.

    > czyli jak sobie tak w domu rzępole to jestem artystą :) bo robię to za
    > darmo?

    Za kasę a na zamówienie to dwie różna sprawy. Poza tym jak wspominiałem
    wyżej nie będe o tym dyskutować :D
    Głownie z powodu iż w zasadzie jestem przyznać racje każdej pozycji w tym
    sporze.

  • 42. Data: 2011-01-25 13:45:44
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:20:02 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Nie zmieniaj tematu ;-)
    > Ludzie zawsze wolą stare przeciętne od nowego nieprzeciętnego, bo tego
    > pierwszego jest mniej albo jest bardziej egzotyczne.

    pokaż te przykłady to może kogoś przekonasz :D

  • 43. Data: 2011-01-25 13:45:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 01:53, dominik pisze:
    > To były inne czasy i inna moda. Dzisiaj logo bywa wyznacznikiem lansu,
    > więc niektórzy je eksponują. Ale też i nie wszyscy.

    Ale w fotografii to obecnie już chyba lans z tych podmiejsckich...

    --
    pozdrawia Adam
    /jeśli ktoś wie dlaczego mam zmienić windows na nowszy to niech mi powie/

  • 44. Data: 2011-01-25 13:47:56
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:20:16 +0100, b...@n...pl napisał(a):

    > Nic, ale z tego względu, że reklama nie ma elitarności, czego potrzeba
    > sztuce. Egzemplarz Mońci Lizak jest jeden. Podobnie jak Dawida czy
    > Piety. Jest trochę słoneczników, ale każdy jest różny. W przypadku
    > reklamy nie ma jedynego egzemplarza tak naprawdę, mamy identyczne kopie
    > i przekaz do wszystkich.

    nieprzemyślane dyrdymały. Muzykę i filmy sie kopiuje w milionach
    egzemplarzy.

  • 45. Data: 2011-01-25 14:10:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 13:20, b...@n...pl pisze:
> [...]
    > Piety. Jest trochę słoneczników, ale każdy jest różny. W przypadku
    > reklamy nie ma jedynego egzemplarza tak naprawdę, mamy identyczne kopie

    Aleś sobie zrobił definicję wyrzucającą ze sztuki całą muzykę, film,
    teatr...

    --
    pozdrawia Adam
    /w trosce o środowisko od dziś będę mniej pracował, a więcej żądał/

  • 46. Data: 2011-01-25 14:11:18
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 25.01.2011 14:47, ...::QRT::... wrote:

    > nieprzemyślane dyrdymały. Muzykę i filmy sie kopiuje w milionach
    > egzemplarzy.

    I sprowadza się bacha czy mozarta do poziomu dzwonków w telefonie. Poza
    tym nie zauważyłem w ciągu ostatnich 20 lat jakiegoś superwybitnego
    filmu. Leci gorsza czy trochę lepsza papka, z coraz większą ilością
    efektów specjalnych.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 47. Data: 2011-01-25 14:33:28
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 15:11, b...@n...pl pisze:
    > I sprowadza się bacha czy mozarta do poziomu dzwonków w telefonie.

    Masz rację, komuś się włączył w filharmonii...

    Wyrzuć telewizor :)

    --
    pozdrawia Adam
    /oddychając uszlachetniam powietrze/

  • 48. Data: 2011-01-25 14:37:43
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 15:11:18 +0100, b...@n...pl napisał(a):

    > I sprowadza się bacha czy mozarta do poziomu dzwonków w telefonie.

    jeden ma taki dzwonek drugi słucha płyt. A reprodukcja monalizy wisiała u
    mojej świetej pamieci babci w toalecie gdzie z resztą po raz pierwszy
    miałem okazje się z tym dziełem zapoznać :D

    > Poza
    > tym nie zauważyłem w ciągu ostatnich 20 lat jakiegoś superwybitnego
    > filmu. Leci gorsza czy trochę lepsza papka, z coraz większą ilością
    > efektów specjalnych.

    nie interesujesz się tematem wiec i takie masz pojęcie.

  • 49. Data: 2011-01-25 14:43:11
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-01-25 14:35, b...@n...pl pisze:

    > Z tym, że złodziejowi, szczególnie w ameryce południowej jest wszystko
    > jedno czy są naklejki czy nie.

    Czytanie ze zrozumieniem oblałeś - nie interesuje mnie co sobie myśli
    złodziej. Napisałem jak cejrowski argumentuje obklejanie swoich aparatów
    foto.

  • 50. Data: 2011-01-25 14:49:40
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 25 Sty, 14:38, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote: