eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaMartyna i Sony › Re: Martyna i Sony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "b...@n...pl" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Martyna i Sony
    Date: Tue, 25 Jan 2011 15:11:18 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 31
    Message-ID: <ihmlm6$spd$1@node1.news.atman.pl>
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <ihki2n$g7a$1@inews.gazeta.pl>
    <4d3dd7e1$0$2445$65785112@news.neostrada.pl> <ihkneo$jdb$1@news.onet.pl>
    <ihmci6$1und$1@news2.ipartners.pl> <ihmf60$rbk$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 195.78.66.5
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1295964678 29485 195.78.66.5 (25 Jan 2011 14:11:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jan 2011 14:11:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100624
    Mandriva/3.0.5-0.1mdv2009.1 (2009.1) Thunderbird/3.0.5
    In-Reply-To: <1...@4...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:871866
    [ ukryj nagłówki ]

    On 25.01.2011 14:47, ...::QRT::... wrote:
    > Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:20:16 +0100, b...@n...pl napisał(a):
    >
    >> On 25.01.2011 12:35, Jakub Witkowski wrote:
    >>> W dniu 2011-01-24 21:30, "Paweł W." pisze:
    >>>
    >>>> A co do sztuki - moim zdaniem, to prawdziwa sztuka tworzona jest teraz
    >>>> właśnie w reklamie
    >>>
    >>> I sądzisz, że powstają tam dzieła, które będą podziwiane za dziesiątki,
    >>> setki lat?
    >>> Co wiekopomnego zostało nam z reklamy II poł. XX w.?
    >>>
    >>
    >> Nic, ale z tego względu, że reklama nie ma elitarności, czego potrzeba
    >> sztuce. Egzemplarz Mońci Lizak jest jeden. Podobnie jak Dawida czy
    >> Piety. Jest trochę słoneczników, ale każdy jest różny. W przypadku
    >> reklamy nie ma jedynego egzemplarza tak naprawdę, mamy identyczne kopie
    >> i przekaz do wszystkich.
    >
    > nieprzemyślane dyrdymały. Muzykę i filmy sie kopiuje w milionach
    > egzemplarzy.

    I sprowadza się bacha czy mozarta do poziomu dzwonków w telefonie. Poza
    tym nie zauważyłem w ciągu ostatnich 20 lat jakiegoś superwybitnego
    filmu. Leci gorsza czy trochę lepsza papka, z coraz większą ilością
    efektów specjalnych.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: