eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaMartyna i Sony › Re: Martyna i Sony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "...::QRT::..." <n...@...mejla>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Martyna i Sony
    Date: Tue, 25 Jan 2011 15:37:43 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <1...@4...net>
    References: <3...@v...googlegroups.com>
    <ihki2n$g7a$1@inews.gazeta.pl>
    <4d3dd7e1$0$2445$65785112@news.neostrada.pl> <ihkneo$jdb$1@news.onet.pl>
    <ihmci6$1und$1@news2.ipartners.pl> <ihmf60$rbk$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <ihmlm6$spd$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.ttk209.sta.nsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1295966264 14214 195.34.209.81 (25 Jan 2011 14:37:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 25 Jan 2011 14:37:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: )4-@ODRP{mR=XU=8b|Yq<&0(Cu:F+"-2+,"J?-[.t+,:U=kVcz;2W{YZkGw*^{aB[/f>_W@
    ~1e:;i.p,PtWjyp@WS2#XY!xk~]ggDN1tJdzP|F*l)I=Uv@cQvrC"T!R]z6mNT6LG+`{@@-ZH@ji[O
    I[}}t(1F]QJo,]&+yJ7RfR6+Wk\TR;/0c"_J?A'2Y|(*RX9^touAL|[.*G\Hd!Fu>p=k/H9]
    X-gg: 1581525
    X-mail: krzysztof_at_warszawski_dot_info
    X-Antivirus: avast! (VPS 110125-0, 2011-01-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:871868
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 15:11:18 +0100, b...@n...pl napisał(a):

    > On 25.01.2011 14:47, ...::QRT::... wrote:
    >> Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:20:16 +0100, b...@n...pl napisał(a):
    >>
    >>> On 25.01.2011 12:35, Jakub Witkowski wrote:
    >>>> W dniu 2011-01-24 21:30, "Paweł W." pisze:
    >>>>
    >>>>> A co do sztuki - moim zdaniem, to prawdziwa sztuka tworzona jest teraz
    >>>>> właśnie w reklamie
    >>>>
    >>>> I sądzisz, że powstają tam dzieła, które będą podziwiane za dziesiątki,
    >>>> setki lat?
    >>>> Co wiekopomnego zostało nam z reklamy II poł. XX w.?
    >>>>
    >>>
    >>> Nic, ale z tego względu, że reklama nie ma elitarności, czego potrzeba
    >>> sztuce. Egzemplarz Mońci Lizak jest jeden. Podobnie jak Dawida czy
    >>> Piety. Jest trochę słoneczników, ale każdy jest różny. W przypadku
    >>> reklamy nie ma jedynego egzemplarza tak naprawdę, mamy identyczne kopie
    >>> i przekaz do wszystkich.
    >>
    >> nieprzemyślane dyrdymały. Muzykę i filmy sie kopiuje w milionach
    >> egzemplarzy.
    >
    > I sprowadza się bacha czy mozarta do poziomu dzwonków w telefonie.

    jeden ma taki dzwonek drugi słucha płyt. A reprodukcja monalizy wisiała u
    mojej świetej pamieci babci w toalecie gdzie z resztą po raz pierwszy
    miałem okazje się z tym dziełem zapoznać :D

    > Poza
    > tym nie zauważyłem w ciągu ostatnich 20 lat jakiegoś superwybitnego
    > filmu. Leci gorsza czy trochę lepsza papka, z coraz większą ilością
    > efektów specjalnych.

    nie interesujesz się tematem wiec i takie masz pojęcie.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: