  • 31. Data: 2011-01-25 11:35:33
    Temat: Re: Martyna i Sony
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-01-24 21:30, "Paweł W." pisze:

    > A co do sztuki - moim zdaniem, to prawdziwa sztuka tworzona jest teraz właśnie w
    reklamie

    I sądzisz, że powstają tam dzieła, które będą podziwiane za dziesiątki, setki lat?
    Co wiekopomnego zostało nam z reklamy II poł. XX w.?

  • 32. Data: 2011-01-25 12:15:59
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 12:27:22 +0100, John Smith napisał(a):

    > Przy przedzieraniu to ja wolę wsadzić do torby naramiennej (na ukos).

    Tak też robię, ale czasami mam tylko sam aparat. Przydała by się kaburka
    jak do Zenita, tylko te obiektywy bardziej odstające ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 33. Data: 2011-01-25 12:20:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 12:35:33 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > I sądzisz, że powstają tam dzieła, które będą podziwiane za dziesiątki, setki lat?
    > Co wiekopomnego zostało nam z reklamy II poł. XX w.?

    Nie zmieniaj tematu ;-)
    Ludzie zawsze wolą stare przeciętne od nowego nieprzeciętnego, bo tego
    pierwszego jest mniej albo jest bardziej egzotyczne.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 34. Data: 2011-01-25 12:20:16
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 25.01.2011 12:35, Jakub Witkowski wrote:

    > I sądzisz, że powstają tam dzieła, które będą podziwiane za dziesiątki,
    > setki lat?
    > Co wiekopomnego zostało nam z reklamy II poł. XX w.?

    Nic, ale z tego względu, że reklama nie ma elitarności, czego potrzeba
    sztuce. Egzemplarz Mońci Lizak jest jeden. Podobnie jak Dawida czy
    Piety. Jest trochę słoneczników, ale każdy jest różny. W przypadku
    reklamy nie ma jedynego egzemplarza tak naprawdę, mamy identyczne kopie
    i przekaz do wszystkich.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 35. Data: 2011-01-25 12:27:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ...::QRT::... wrote:

    > Co do magistrów sztuki moge sie zgodzić co do reklamy nie. Reklama
    > może być fajna, zabawna, intrygująca ale na miano "prawdziwej sztuki"
    > to raczej nie zasługuje.

    No to proszę definicje prawdziwej sztuki... :)

    > to tylko cześć histori sztuki na co przykład powyżej.
    >
    > Zresztą należąło by sie zastanowić czy osoba robiąca prace na
    > zamówienie to aratysta czy rzemieślnik - ale nie mam na to
    > najmiejszej ochoty :)

    czyli jak sobie tak w domu rzępole to jestem artystą :) bo robię to za
    darmo?

  • 36. Data: 2011-01-25 13:10:03
    Od: "Piotr \"Charvel\" Majka" <c...@l...link.pl>

    W dniu 2011-01-24 20:49, Łatwa Jolka pisze:
    > ciach. Cejrowski
    > ciach
    >
    > pewnie nie ma w dup.., tylko żaden nie chce mu wystarczająco dużo
    > zapłacić...

    Pewne, to jest to, że żaden z was tu dyskutujących nie czytał jego
    książek, bo gdyby tak było to wiedzielibyście czemu tak robi :)
    W skrócie - stara się nie eksponować wartościowego sprzętu by nie padł
    łupem złodziei.

  • 37. Data: 2011-01-25 13:35:46
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 25.01.2011 14:10, Piotr "Charvel" Majka wrote:

> [...]
    > książek, bo gdyby tak było to wiedzielibyście czemu tak robi :)
    > W skrócie - stara się nie eksponować wartościowego sprzętu by nie padł

    Z tym, że złodziejowi, szczególnie w ameryce południowej jest wszystko
    jedno czy są naklejki czy nie.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 38. Data: 2011-01-25 13:38:13
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-24 19:34, Rysio pisze:

    > Nie mam pojecia ale wspolczuje jej partnerowi jesli takowego ma.

    A ja współczuję wam :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jeśli ktoś wie dlaczego mam zmienić windows na nowszy to niech mi powie/

  • 39. Data: 2011-01-25 13:39:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-24 20:17, Michal Tyrala pisze:
    > PS. Inny Janko się pare lat temu gotowal w tej materii, ale z czasem
    > chyba mu przeszlo.

    Jeśli chodzi o mnie, to dokładnie tak, tylko w drugą stronę.

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię palić ogniska w lesie, szczególnie podczas suszy.../

  • 40. Data: 2011-01-25 13:42:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-01-25 13:20, Henry(k) pisze:
    > Ludzie zawsze wolą stare przeciętne od nowego nieprzeciętnego, bo tego
    > pierwszego jest mniej albo jest bardziej egzotyczne.

    Dlatego wciąż siedzę na XP :)

    --
    pozdrawia Adam
    /a z tv dowiedziałem się, że mam łupież, cellulit, żółte zęby i puszczam