  • 1. Data: 2011-01-23 21:14:04
    Temat: Program do zgrywania zdjęć z możliwością zmiany nazw plików
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    Do niedawna używałem fajnego programu cam2pc, który poza zwykłym
    zgrywaniem zdjęć z aparatu umożliwiał np. zmianę nazwy plików wg
    określonego szablonu (np. tak, aby zawierały w nazwie datę i czas
    zrobienia zdjęcia), wybór zdjęć do zgrania, usuwanie dead pixeli.
    Niestety program jest już dość stary i nie obsługuje chyba wielu
    nowszych aparatów. Czy ktoś zna coś podobnego? Aparat Sony Alpha A450.

  • 2. Data: 2011-01-23 21:58:39
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-01-23 22:14, Przemolo wrote:
> [...]
    > Niestety program jest już dość stary i nie obsługuje chyba wielu nowszych
    > aparatów. Czy ktoś zna coś podobnego? Aparat Sony Alpha A450.

    Po co chcesz dublować w nazwie atrybuty plików? Przecież one w plikach
    ciągle są.
    Twój stary programik pewnie zadziała z sony, bo te w każdym wypadku widzą
    się po prostu jako dysk USB, więc możesz czymkolwiek to zgrać.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2011-01-24 06:25:54
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    W dniu 2011-01-23 22:58, dominik pisze:

    > Po co chcesz dublować w nazwie atrybuty plików? Przecież one w plikach
    > ciągle są.

    Kwestia przyzwyczajenia do sposobu przechowywania zdjęć. Od razu w
    przeglądarce/telewizorze lub innym odtwarzaczu widzę datę zdjęcia.

  • 4. Data: 2011-01-24 06:48:47
    Od: "tygryseek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niestety program jest już dość stary i nie obsługuje chyba wielu nowszych
    > aparatów. Czy ktoś zna coś podobnego? Aparat Sony Alpha A450.

    Darmowy "FastStone Image Viewer "
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-01-24 15:23:50
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-23 22:58, dominik pisze:

    > Po co chcesz dublować w nazwie atrybuty plików? Przecież one w plikach
    > ciągle są.

    Mi się wszystko ładnie sortuje chronologicznie przy użyciu formatu
    rok-miesiąc-dzień-godzina-minuta-sekunda. Czasami trzeba na koniec dodać
    model aparatu, jeśli zdjęcia robione kilkoma aparatami.

  • 6. Data: 2011-01-24 15:24:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-23 22:14, Przemolo pisze:

    > Niestety program jest już dość stary i nie obsługuje chyba wielu
    > nowszych aparatów. Czy ktoś zna coś podobnego? Aparat Sony Alpha A450.

    Też mam i też dawno nie używałem, bo takie rzeczy od razu robi mi
    FastStone i TotalCommander Power Pack.