  • 1. Data: 2011-01-21 22:13:32
    Temat: Program do zdjęć.
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jakiego programu free można użyć, żeby wydrukować na papierze foto i nie
    foto formatu A4 cztery zdjęcia? Tak, żeby te 4 zdjecia były
    rozmieszczone na całej stronie.
    Chodzi mi o oszczędność papieru fotograficznego.
    W Irfan View można zrobić obraz panoramiczny, ale tylko w pionie albo
    poziomie. Nie można umieścić i tak i siak.

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-01-21 22:59:31
    Temat: Re: Program do zdjęć.
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-01-21 23:13, animka pisze:

> [...]
    > W Irfan View można zrobić obraz panoramiczny, ale tylko w pionie albo
    > poziomie. Nie można umieścić i tak i siak.

    Można. Tworzysz z dwóch zdjęć panoramę poziomą, zapisujesz. Potem z
    następnych dwóch zdjęć panoramę poziomą, zapisujesz. Potem z tych dwóch
    zapisanych panoram tworzysz panoramę pionową.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2011-01-21 23:13:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jan 2011, animka wrote:

    > W Irfan View można zrobić obraz panoramiczny, ale tylko w pionie albo
    > poziomie. Nie można umieścić i tak i siak.

    To zrób obraz panoramiczny obrazów panoramicznych.

    pzdr, Gotfryd
    (zaintrygowany co będzie dalej)

  • 4. Data: 2011-01-21 23:33:35
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-21 23:59, Marek Wyszomirski pisze:

    > Można. Tworzysz z dwóch zdjęć panoramę poziomą, zapisujesz. Potem z
    > następnych dwóch zdjęć panoramę poziomą, zapisujesz. Potem z tych dwóch
    > zapisanych panoram tworzysz panoramę pionową.

    Zupełnie pomyślunku nie miałam.
    Potem wydrukowałam na papierze A4 poziomo, bo jak się wydrukuje pionowo
    to wychodzą małe zdjęcia. Przy drukowaniu w poziomie są dopasowane do
    całej kartki.
    Dziękuję serdecznie :-)

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-01-21 23:41:02
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 21, 6:13 pm, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   To zr b obraz panoramiczny obraz w panoramicznych.
    >
    > pzdr, Gotfryd
    > (zaintrygowany co b dzie dalej)

    Dalej bedzie wyciaganie obcegami, pojemniczka z zoltym tuszykiem.

  • 6. Data: 2011-01-21 23:46:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > To zrób obraz panoramiczny obrazów panoramicznych.

    Już właśnie zrobiłam i wydrukowałam :-) Cała kartka papieru A4 foto
    zapełniona :-)
    4 zdjęcia.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-01-21 23:53:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-22 00:41, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Dalej bedzie wyciaganie obcegami, pojemniczka z zoltym tuszykiem.

    Jeszcze nie wyciągnęłam tego pojemnika. Zrobiłam wydruk próbny, bo
    przecież to co powinno być żółte jest różowe. Poczekam do poniedziałku i
    najpierw zadzwonię do serwisu ( tylko problem w tym, że się trochę boję,
    bo tusz, który mi nie chce wyleźć z kasety jest nieoryginalny!).

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-01-22 05:52:44
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 21, 6:53 pm, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

> [...]
    > najpierw zadzwonię do serwisu ( tylko problem w tym, że się trochę boję,
    > bo tusz, który mi nie chce wyleźć z kasety jest nieoryginalny!).

    Pjemniczek z tuszykiem zapuscil korzonki - poznac to po tym, ze
    drukuje na bialo.

  • 9. Data: 2011-01-22 13:34:37
    Od: osiek <o...@g...pl>

    animka pisze:
> [...]
    > W Irfan View można zrobić obraz panoramiczny, ale tylko w pionie albo
    > poziomie. Nie można umieścić i tak i siak.

    a to Windows juz nie ma kreatora wydruku? Swego czasu mozna było
    zaznaczyć pliki ktore chce sie wydrukować (np jpgi) i jak mają być
    ułożone na stronie. Z windowsa nie korzystam od pięciu lat więc nie wiem
    jak teraz jest ;)

  • 10. Data: 2011-01-22 14:28:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-22 14:34, osiek pisze:

> [...]
    > zaznaczyć pliki ktore chce sie wydrukować (np jpgi) i jak mają być
    > ułożone na stronie. Z windowsa nie korzystam od pięciu lat więc nie wiem

    Może w Windows 7 gdzieś jest. Zawsze używałam IrfanView to nie
    stosowałam tego z Windows i nie wiem co, jak i gdzie.

    --
    animka