  • 21. Data: 2013-05-15 13:19:55
    Temat: Re: Mały serwer na Atomie
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-05-15, o godz. 12:54:54
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

    > Można, ale stawianie dwu urządzeń zamiast jednego jest trochę
    > niezgodne z dzisiejszą ideologią promowaną przez zielonych.

    I w zgodzie z ideologią promowana przez zielonych drobna awaria jednego
    z urządzeń powoduje że nie działa nic. Pomijając już to że często w
    jednym urządzeniu ciężko znaleźć wszystkie potrzebne funkcje a nawet
    jeśli są to takie urządzenie niekoniecznie jest ciche czy
    energooszczędne. Jest takie przysłowie że jak coś jest do wszystkiego
    to jest do niczego.

    Zdrówko

  • 22. Data: 2013-05-16 21:22:29
    Od: Kosu <K...@n...com>

    On 2013-05-15, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
    > Można, ale stawianie dwu urządzeń zamiast jednego jest trochę
    > niezgodne z dzisiejszą ideologią promowaną przez zielonych.

    Pomijając już fakt, że chyba nikt tu nie czuje się "zielony" (masz
    jakiś problem, że nie potrafisz się powstrzymać od takich tekstów?),
    to naprawdę nie tylko o ideologię polityczną chodzi. Oczywiście
    bardzo łatwo powiedzieć, że na pliki to się ma NAS piętro wyżej. Tak
    jak łatwo powiedzieć, że "kup sobie to i to i tamto". Teraz trochę
    mojej (i chyba nie tylko mojej) rzeczywistości. Szukam czegoś
    wielkości encyklopedii (obudowa SFF z mITX), bo będę mieszkał
    w niedużym lokalu. I mam na to kilkaset złotych, bo mam ciekawsze
    wydatki niż kawałek elektroniki leżący w kącie :).

    pozdrawiam,
    Kosu