  • 1. Data: 2013-05-12 18:01:45
    Temat: Pilot do komputera
    Od: "$heikh el $zhah" <s...@g...com>

    Dlaczego nie robią do każdego?
    Siostra miała do HP Pavillion.
    Mam teraz 17,3" i wciąż bez pilota.

  • 2. Data: 2013-05-12 18:52:29
    Temat: Re: Pilot do komputera
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    $heikh el $zhah pisze tak:

    > Dlaczego nie robią do każdego? Siostra miała do HP Pavillion. Mam
    > teraz 17,3" i wciąż bez pilota.

    Bo tylko mięczaki mają pokretła w latopach. Co to ma być kurna
    telewizor czy laptop?

    Debile mogłyby zrezygnować z zakupu sprzętu, który wyłamuje się
    z konwencji ;)

    Stawiasz kursor na Winampie odwracasz mysz do góry nogami i masz pilota
    bezprzewodowego (tylko że baterię trochę bardziej żre bo szuka stołu).

    --
    Piter

  • 3. Data: 2013-05-13 12:51:38
    Od: DooMiniK <m...@m...la>

    On 12/05/2013 17:01, $heikh el $zhah wrote:
    > Dlaczego nie robią do każdego?
    > Siostra miała do HP Pavillion.
    > Mam teraz 17,3" i wciąż bez pilota.

    Dokładnie :( HP też zaczyna rezygnować z tysiąca niebieskich
    ledów, które przy zagaszonym świetle robią z laptopa choinkę
    połączoną z UFO... Jak zyć.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2013-05-13 13:07:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.05.2013 18:52, PiteR pisze:

    > Stawiasz kursor na Winampie odwracasz mysz do góry nogami i masz pilota
    > bezprzewodowego (tylko że baterię trochę bardziej żre bo szuka stołu).

    Albo odpowiedni telefon via BT.

    Mój stary K550i działa ładnie :)

  • 5. Data: 2013-05-13 21:04:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Andrzej Lawa pisze tak:

    > Albo odpowiedni telefon via BT.
    >
    > Mój stary K550i działa ładnie :)

    albo z tableta, przez wifi, wleżć na pulpit zdalny :)

    --
    Piter

  • 6. Data: 2013-05-22 12:24:16
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-13 12:51, DooMiniK pisze:

    > Dokładnie :( HP też zaczyna rezygnować z tysiąca niebieskich
    > ledów, które przy zagaszonym świetle robią z laptopa choinkę
    > połączoną z UFO... Jak zyć.

    Ciesz się, że nie masz zewnętrznej karty audio typu Toshiba Multimedia
    Centre, bo tam nie ma diodek, tylko są ok. centymetrowej długości,
    podłużne lampki...