  • 1. Data: 2013-05-13 20:45:19
    Temat: [troche OT] VMWare i tryb nonpersistent
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Pytam tu, bo tutaj sporo osob korzysta z VMware, sorki.
    Mam odpalony system z dysku w trybie non-persistent. Czy da sie on-line,
    czyli w trakcie pracy systemu utrwalic zmiany, ktore sa obecne na dysku?
    Chodzi o to, ze eksperymentuje i zeby nie ryzykowac "polozeniem" systemu
    pracuje w trybie non-persistent, ale gdy eksperyment sie uda to chcialbym
    zachowac wyniki dlugotrwalych operacji, by nie robic wszystkiego po raz
    kolejny juz w trybie persist. Da sie jakos?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2013-05-13 21:12:51
    Temat: Re: [troche OT] VMWare i tryb nonpersistent
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > zachowac wyniki dlugotrwalych operacji, by nie robic wszystkiego po raz
    > kolejny juz w trybie persist. Da sie jakos?

    A nie lepiej po bożemu (czyli w normalnym trybie) zrobić przed zmianami
    snapshot i w razie kłopotów zrobić "revert to snapshot"? Trwa to 5
    sekund (jeśli snapshot jest zrobiony na wyłączonym systemie - czyli bez
    memory).

    --
    pozdrawiam
    Piotr