  • 1. Data: 2013-05-13 18:55:59
    Temat: Winda XP ma karcier CF
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Kupiłem przelotke do podłączenia karty CF w miejsce dysku PATA 40 pin i
    przymierzam się do zakupu karty CF. Na Alledrogo jest Kingston Ultimate 266x
    CF 16 lub 32 GB. Czy ta karta się nada do tego, czy to muszą być karty o
    jakiś
    specjalnych parametrach ? Nie zależy mi na dużych szybkościach.
    Przeznaczeniem ma być całodobowy cichy mały PC z płytą ITX bez wentylatorów.

  • 2. Data: 2013-05-13 20:47:09
    Temat: Re: Winda XP ma karcier CF
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-05-13 18:55:59 niejaki Marek napisał:
> [...]
    > specjalnych parametrach ? Nie zależy mi na dużych szybkościach.
    > Przeznaczeniem ma być całodobowy cichy mały PC z płytą ITX bez wentylatorów.

    da się
    jest poradnik w sieci jak to zrobić żeby nie zabic karty
    poszperaj w guglarce

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2013-05-13 21:45:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-13 20:47, p0li pisze:
    > da się
    > jest poradnik w sieci jak to zrobić żeby nie zabic karty
    > poszperaj w guglarce

    A ja miałem problemy z Kingstonem 266x i 133x i ostatecznie musiałem
    kupić kartę obsługującą tryb TrueIDE (padło na Trascend Industrial).
    Fakt, że to był pecet przemysłowy, ale nawet w laptopie z przejściówką
    były widziane jako pamięć wymienna a nie dysk.

    --
    Irokez