  • 11. Data: 2012-01-09 09:06:14
    Temat: Re: Machinery
    Od: "TomS" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:jechkm$bio$1@usenet.news.interia.pl...

    > Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...

    > W glowe to sie stukaja kapsle.
    > Ja stukam kobitki, a najlatwiejsze sa polki, takie co to najkrocej sa
    > w hameryce.
    > Potem wracaja do mezow pozostawionych i oczekujacych w kraju.
    >
    > --------------------------------
    >
    > Jeżeli to faktycznie robisz, to jesteś wyjątkowym śmieciem. Dużo gorszym
    > od tych "kobitek"...
    >
    > Przemek

    Chyba nie masz racji Przemku... najgorsze są szmaty, które zdradzają mężów..
    a jeśli zdradzają bo "mąż się nie dowie", bo jest daleko itp. to należy
    traktować je jak brudne ścierwo, najgorsze szmaty.. wypierdolić, a później
    wypierdolić z domu ;)

    Pozdrawiam!

  • 12. Data: 2012-01-09 10:03:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-09 10:06, TomS pisze:
> [...]

    Ano, kretyn dał się poznać jeszcze jako kawał gnojka.

> [...]
    > traktować je jak brudne ścierwo, najgorsze szmaty.. wypierdolić, a później

    Oj, jaki jesteś żałosny, płytki i ograniczony... Smutne życie Twoje, z
    takim nastawieniem wiele Cię minie.

    Widzę, że z grupy już całkiem chlew się zrobił. A nawet nie chlew, co
    skrzyżowanie pensjonariuszy zakładu karnego z ośrodkiem dla
    nieprzystosowanych...

    --
    pozdrawia Adam
    /ile kremówek zjadł papież?/

  • 13. Data: 2012-01-10 00:46:55
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 8, 11:51 am, "Przemek Lipski" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --------------------------------
    >
    > Jeżeli to faktycznie robisz, to jesteś wyjątkowym śmieciem. Dużo gorszym od

    Teraz zastanow sie, o ile gorszych smieci, - mezow/partnerow - musza
    miec te kobitki, skoro tak latwo daja sie dupczyc innym nowo poznanym
    facetom.
    Nie spotkalem kobitki, ktora dalaby sie wydupczyc, innemu, gdy w domu
    ma porzadnego faceta czy meza.

    ZD

  • 14. Data: 2012-01-10 00:55:34
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    .

    bu.googlegroups.com...

    > Chyba nie masz racji Przemku... najgorsze są szmaty, które zdradzają mężów..

    Moge cie zapewnic, ze jesli mezowie sa dla swoich zon dobrzy pod
    kazdym wzgledem, to takich mezow kobitki nie zdradzaja.

    > a jeśli zdradzają bo "mąż się nie dowie", bo jest daleko itp. to należy
    > traktować je jak brudne ścierwo, najgorsze szmaty.. wypierdolić, a później
    > wypierdolić z domu ;)

    Zalosne strasznie jest to wypierdolenie przed wypierdoleniem z domu.
    Taki ktos, kto chce wypierdolic zone przed wypierdoleniem jej z domu,
    powinien sie najpierw sam zdrowo pierdolnac w lepetyne.

    ZD

  • 15. Data: 2012-01-10 01:06:14
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 9, 5:03 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ano, kretyn dał się poznać jeszcze jako kawał gnojka.

    Te przyjezdne z polski kobitki, ktore tak latwwo daja sie stukac, maja
    zupelnie inne zdanie od twojego.
    Niektore z nich od paru lat przysylaja mi listy przy kazdej okazji i
    ciagle milo wspominaja razem spedzone chwile.
    Wiele z nich ponawia tez zaproszenia do odwiedzenia ich w polsce.

    > Oj, jaki jesteś żałosny, płytki i ograniczony... Smutne życie Twoje, z
    > takim nastawieniem wiele Cię minie.

    Taki ktos jak ty, tez jest zalosny i jesli masz zone, to jest latwym
    towarem do stukniecia.
    Jesli nie jest ona ulomna umyslowo, to latwo jej zaimponuje kazdy
    facet, ktory ma to, czego ty jej nie zapewnisz.
    A nie zapewnisz jej wiele, bo ciagle tu piszesz o swoich
    ograniczeniach w potrzebach finansowych.

    > Widzę, że z grupy już całkiem chlew się zrobił. A nawet nie chlew, co
    > skrzyżowanie pensjonariuszy zakładu karnego z ośrodkiem dla
    > nieprzystosowanych...

    W duzej mierze, ten chlew zrobil sie na grupie dzieki takim "ludziom z
    dobrym gustem" jak ty.

    ZD

  • 16. Data: 2012-01-10 13:36:51
    Od: "Bo(o)t manager" <b...@W...poczta.wp.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Widzę, że z grupy już całkiem chlew się zrobił. A nawet nie chlew, co
    > skrzyżowanie pensjonariuszy zakładu karnego z ośrodkiem dla
    > nieprzystosowanych...

    A mnie sie zdawało że po wyłączeniu newsów onetu i wp, jakość dyskusji
    pójdzie w górę. A tu niespodzianka. Spadła tylko ilość postów.
    Bo(o)t manager

  • 17. Data: 2012-01-10 14:03:20
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    >Jesli nie jest ona ulomna umyslowo, to latwo jej zaimponuje kazdy
    >facet, ktory ma to, czego ty jej nie zapewnisz.

    No, to wtedy wlasnie bedzie ulomna.

  • 18. Data: 2012-01-10 14:24:26
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 10, 9:03 am, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisa (a):

    > No, to wtedy wlasnie bedzie ulomna.

    Mamy rozne opinie na ten temat.

    ZD

  • 19. Data: 2012-01-11 01:12:57
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Bo(o)t manager" <b...@W...poczta.wp.pl> wrote:

    [...]
    > A mnie sie zdawało że po wyłączeniu newsów onetu i wp

    ???

    Jeśli komuś brakuje serwera, to zapraszam na news.task.gda.pl
    - żadnych wymogów mailowych i żadnych haseł (jedyny problem, to
    okresowe zwieszki w dostępie do serwera - potrafi wisieć tak godzinami,
    póki pewnie ktoś nie zajrzy i nie odwiesi ręcznie. :)

    [mr.]

  • 20. Data: 2012-01-12 20:50:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.01.2012 02:12, Mariusz [mr.] pisze:

> [...]
    > okresowe zwieszki w dostępie do serwera - potrafi wisieć tak godzinami,
    > póki pewnie ktoś nie zajrzy i nie odwiesi ręcznie. :)

    Kiedyś się na to mówiło "póki ktoś węgla nie dorzuci" ;)