    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Machinery
    Date: Mon, 9 Jan 2012 16:55:34 -0800 (PST)

    wiadomościnews:jechkm$bio$1@usenet.news.interia.pl..
    .

    bu.googlegroups.com...

    > Chyba nie masz racji Przemku... najgorsze są szmaty, które zdradzają mężów..

    Moge cie zapewnic, ze jesli mezowie sa dla swoich zon dobrzy pod
    kazdym wzgledem, to takich mezow kobitki nie zdradzaja.

    > a jeśli zdradzają bo "mąż się nie dowie", bo jest daleko itp. to należy
    > traktować je jak brudne ścierwo, najgorsze szmaty.. wypierdolić, a później
    > wypierdolić z domu ;)

    Zalosne strasznie jest to wypierdolenie przed wypierdoleniem z domu.
    Taki ktos, kto chce wypierdolic zone przed wypierdoleniem jej z domu,
    powinien sie najpierw sam zdrowo pierdolnac w lepetyne.

    ZD