    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Machinery
    Date: Mon, 9 Jan 2012 17:06:14 -0800 (PST)

    On Jan 9, 5:03 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ano, kretyn dał się poznać jeszcze jako kawał gnojka.

    Te przyjezdne z polski kobitki, ktore tak latwwo daja sie stukac, maja
    zupelnie inne zdanie od twojego.
    Niektore z nich od paru lat przysylaja mi listy przy kazdej okazji i
    ciagle milo wspominaja razem spedzone chwile.
    Wiele z nich ponawia tez zaproszenia do odwiedzenia ich w polsce.

    > Oj, jaki jesteś żałosny, płytki i ograniczony... Smutne życie Twoje, z
    > takim nastawieniem wiele Cię minie.

    Taki ktos jak ty, tez jest zalosny i jesli masz zone, to jest latwym
    towarem do stukniecia.
    Jesli nie jest ona ulomna umyslowo, to latwo jej zaimponuje kazdy
    facet, ktory ma to, czego ty jej nie zapewnisz.
    A nie zapewnisz jej wiele, bo ciagle tu piszesz o swoich
    ograniczeniach w potrzebach finansowych.

    > Widzę, że z grupy już całkiem chlew się zrobił. A nawet nie chlew, co
    > skrzyżowanie pensjonariuszy zakładu karnego z ośrodkiem dla
    > nieprzystosowanych...

    W duzej mierze, ten chlew zrobil sie na grupie dzieki takim "ludziom z
    dobrym gustem" jak ty.

    ZD