  • 1. Data: 2012-01-05 13:53:41
    Temat: agonia Kodaka
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    http://gielda.onet.pl/niespelnione-marzenia-kodaka,1
    8727,4987365,1,prasa-detal

  • 2. Data: 2012-01-05 14:34:04
    Temat: Re: agonia Kodaka
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 8:53 am, I.Tichy <i...@...tichy.pl> wrote:
    > http://gielda.onet.pl/niespelnione-marzenia-kodaka,1
    8727,4987365,1,pr...

    Odgrzewana wiadomosc.
    O problemach kodaka pisalem na tej grupie, kilka miesiecy temu.
    Takie firmy jak Kodak, powinny juz dawno zbankrutowac.

    ZD

  • 3. Data: 2012-01-05 15:13:47
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-05 15:34, Zygmunt Dariusz pisze:
    (...)
    > Takie firmy jak Kodak, powinny juz dawno zbankrutowac.

    "Takie" to znaczy jakie? I dlaczego powinny?
    pwz

  • 4. Data: 2012-01-05 15:38:26
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 10:13 am, pwz <p...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2012-01-05 15:34, Zygmunt Dariusz pisze:
    > (...)

    > "Takie" to znaczy jakie? I dlaczego powinny?
    > pwz

    Ja napisalem to dla ludzi w miare rozgarnietych.
    Tymi mniej rozgarnietymi, zazwyczaj sobie dupy nie zawracam.
    Jesli jedanak chcesz sie koniecznie dowiedziec, to odszukaj moj watek
    na temat upadlosci Kodaka.
    Tam kilka osob pisalo na temat, ktory cie interesuje.

    ZD

  • 5. Data: 2012-01-05 15:48:30
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-05 16:38, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Ja napisalem to dla(...)

    PLONK!

  • 6. Data: 2012-01-05 16:09:25
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 10:48 am, pwz <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    na temat upadlosci Kodaka.
    Tam kilka osob pisalo na temat, ktory cie interesuje.

    Wlasnie potwierdziles moja opinie o tym, ze nalezysz do tych mniej
    rozgarnietych.
    Dobrze, ze juz wiecej, nie bedziesz mi zawracal dupy.

    ZD

  • 7. Data: 2012-01-05 17:09:54
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    8727,4987365,1,pr...

    >Odgrzewana wiadomosc.
    >O problemach kodaka pisalem na tej grupie, kilka miesiecy temu.

    A czytales w ogole ten artykul?
    Malo prawdopodobne, bo skoro nalezysz do tych bardziej rozgarnietych,
    to bys zauwazyl, za sa tam informacje, ktorych nie mogles podac.

  • 8. Data: 2012-01-05 17:11:21
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2012 14:34, Zygmunt Dariusz wrote:
    8727,4987365,1,pr...

    > Odgrzewana wiadomosc.
    > O problemach kodaka pisalem na tej grupie, kilka miesiecy temu.
    > Takie firmy jak Kodak, powinny juz dawno zbankrutowac.

    Kodak bankrutuje, a kotleciarze od siedmiu boleści swoje gnioty dalej
    produkują. Dziwny jest ten świat.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-01-05 17:30:28
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "I.Tichy" napisał w wiadomości grup
    com...

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    8727,4987365,1,pr...

    >Odgrzewana wiadomosc.
    >O problemach kodaka pisalem na tej grupie, kilka miesiecy temu.

    >A czytales w ogole ten artykul?
    ,
    A musisz w ogóle gówno innym z szamba wyciągać??

  • 10. Data: 2012-01-05 18:13:03
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 5, 12:09 pm, I.Tichy <i...@i...pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisa (a):

    ,18727,4987365,1,pr...

    > A czytales w ogole ten artykul?

    A czytales w ogole tamten artykul, do ktorego ja podawalem linka?

    > Malo prawdopodobne, bo skoro nalezysz do tych bardziej rozgarnietych,
    > to bys zauwazyl, za sa tam informacje, ktorych nie mogles podac.

    Malo prawdopodobne, bo skoro bylbys w miare rozgarniety, to
    zauwazylbys, ze te nowe informacje niewiele wnosza do tamtego artykulu
    o "agonii Kodaka".

    ZD