  • 11. Data: 2011-07-09 20:42:01
    Temat: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Od: Alias Awatar <b...@a...eml>

    W dniu 11-07-09 21:32, MMM pisze:

    > program wysyła i pobiera kilkanascie ___bajtow___ danych.

    Ja ci zabiore kilkanascie groszy zawsze jak zalogujesz sie na swoje
    konto bankowe i bedzie ok.

    G.

  • 12. Data: 2011-07-09 22:15:33
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >To musi byc ciezkie takie zycie, w ciaglym strachu i pelne podejrzen o
    >ukryte funkcje programow robiace cos "po cichu" w tle i wysylajace
    >jakies dane bez Twojej wiedzy. Wspolczuje ;-)

    Nie jest ciezkie, jest po prostu zdrowe. Ale jak Ci pasuje, ze ktos cos wysyla
    bez Twojej wiedzy to oczywiscie Twoja sprawa i nic mi do tego.
    Ale litosci - nie zmuszaj innych do tego.

  • 13. Data: 2011-07-10 10:37:48
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 9 Lip, 22:42, Alias Awatar <b...@a...eml> wrote:
> [...]

    Jeśli używasz programu antywirusowego, który wykrywa połączenie przez
    Machinery to możesz przecież je zablokować i dzięki temu nie stracisz
    za transfer tych kilkunastu bajtów przy sprawdzaniu aktualizacji. Bez
    tego program też będzie działać.

  • 14. Data: 2011-07-10 10:42:47
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 00:15, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
    > MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    > Nie jest ciezkie, jest po prostu zdrowe.

    Jeśli zdrowe podejście to przewrażliwienie i nieuzasadniona
    podejrzliwość z samego tylko faktu że program łączy się z internetem
    to życzę... zdrowia, tego prawdziwego :-)

  • 15. Data: 2011-07-10 12:56:13
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    W dniu 7/9/11 7:42 PM, MMM pisze:

    > To nie jest trudne, to po prostu nie jest potrzebne :-)

    Tego wymaga kultura.

    Qbab

  • 16. Data: 2011-07-10 15:17:00
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >Jeśli zdrowe podejście to przewrażliwienie i nieuzasadniona
    >podejrzliwość z samego tylko faktu że program łączy się z internetem
    >to życzę... zdrowia, tego prawdziwego :-)

    Glupio sie tlumaczysz i tyle. Ty sprawdzasz aktualizacje, a WMP
    wysylal informacje co user oglada na kompie. Zwykly uzytkownik
    nie bedzie dociekawl i sniffowal co jest wysylane - liczy sie fakt. A nie pytanie sie
    o zgode czy user sobie zyczy polaczenia przez internet, jest po prostu, nazwijmy to
    wprost,
    chamskie. Wg Ciebie potrzebne i cool, wg mnie nie. I tak oto straciles potencjalnego
    kupca. I pewnie niejednego. Ale dalej przekonuj do swoich racji.

    EOT z mojej strony.

  • 17. Data: 2011-07-10 15:53:29
    Od: MMM <d...@w...edu.pl>

    On 10 Lip, 17:17, Pan Peresada <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > wysylal informacje co user oglada na kompie.  Zwykly uzytkownik
    > nie bedzie dociekawl i sniffowal co jest wysylane - liczy sie fakt.

    No i to wyjaśnia twoją filozofię myślenia. Nie ważne co program robi,
    nie ważne że nic złego, ważne że twoja duma została urażona bo
    Machinery bez twojego pozwolenia łączy się z internetem a autor
    programu cię za to nie przeprosił :-)))
    A zasłanianie się "niejednym użytkownikiem" daruj sobie i pisz we
    własnym imieniu.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 18. Data: 2011-07-10 16:05:06
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-07-10 17:53, MMM pisze:

> [...]
    > programu cię za to nie przeprosił :-)))
    > A zasłanianie się "niejednym użytkownikiem" daruj sobie i pisz we

    Ale jak na razie piszą tu przeciwnicy niekontrolowanych połączeń, czyli
    "niejeden użytkownik".
    Nie zastanawia cię brak poparcia dla twojej tezy ?

    M.

  • 19. Data: 2011-07-10 17:16:19
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Napisz moze jakies argumenty, ktore spowodowaly, ze uroiles sobie zmuszac usera do
    aktualizacji, bo
    poki co wypisujesz jakies bzdety o zdrowiu, przeprosinach etc. Umiesz sie
    merytorycznie odniesc czy
    w kolejnej odpowiedzi do dyskusji czy dalej bedziesz pisac glodne kawalki o
    problemach
    zyciowych i kilkunastu bajtach (BTW nawet pare bajtow wystarczy zeby doniesc autorowi
    jak czesto
    ludzie korzystaja z programu i kiedy go odpalaja). O kasie mozesz nie wspominac, bo
    to oczywiste.
    Ale moze jakis inny argument?

    A jak nie chcesz/nie umiesz/nie masz - to spadaj :)

  • 20. Data: 2011-07-10 17:39:22
    Od: Tomek Łabuz <j...@g...com>

> [...]
    > programu cię za to nie przeprosił :-)))
    > A zasłanianie się "niejednym użytkownikiem" daruj sobie i pisz we

    Witam
    Grupę w sumie tylko czytam, bo na razie uważam, że za mało umiem, za
    mało wiem o fotografii żeby się wypowiadać ale tym razem się odezwę.
    Zastanawiałem się kiedyś nad zakupem Twojego programu, pojawienie się
    informacji o nowej wersji ponowiło proces zastanawiania się nad tym.
    Po przeczytaniu ostatnich postów mogę napisać tylko tyle, że już się nie
    zastanawiam. Szukam czegoś u konkurencji. Nie chodzi kompletnie o te jak
    piszesz paręnaście bajtów ale o kompletne olanie swoich klientów i
    traktowanie ich jak bandy przedszkolaków w krótkich spodenkach. W takim
    razie Pan Peresada nie jest sam, straciłeś już dwóch klientów. Nie chcę
    być jako Twój klient traktowany jak przedszkolak.