    From: Tomek Łabuz <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Date: Sun, 10 Jul 2011 19:39:22 +0200

    W dniu 2011-07-10 17:53, MMM pisze:

    > No i to wyjaśnia twoją filozofię myślenia. Nie ważne co program robi,
    > nie ważne że nic złego, ważne że twoja duma została urażona bo
    > Machinery bez twojego pozwolenia łączy się z internetem a autor
    > programu cię za to nie przeprosił :-)))
    > A zasłanianie się "niejednym użytkownikiem" daruj sobie i pisz we
    > własnym imieniu.

    Witam
    Grupę w sumie tylko czytam, bo na razie uważam, że za mało umiem, za
    mało wiem o fotografii żeby się wypowiadać ale tym razem się odezwę.
    Zastanawiałem się kiedyś nad zakupem Twojego programu, pojawienie się
    informacji o nowej wersji ponowiło proces zastanawiania się nad tym.
    Po przeczytaniu ostatnich postów mogę napisać tylko tyle, że już się nie
    zastanawiam. Szukam czegoś u konkurencji. Nie chodzi kompletnie o te jak
    piszesz paręnaście bajtów ale o kompletne olanie swoich klientów i
    traktowanie ich jak bandy przedszkolaków w krótkich spodenkach. W takim
    razie Pan Peresada nie jest sam, straciłeś już dwóch klientów. Nie chcę
    być jako Twój klient traktowany jak przedszkolak.