    From: Pan Peresada <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: MACHINERY HDR wersja 64-bitowa już dostępna
    Date: Sat, 09 Jul 2011 21:13:08 +0200

    MMM <d...@w...edu.pl> napisał(a):

    >Program sprawdza na serwerze czy są aktualizacje.
    >I to takie straszne? :-)

    A skad uzytkownik ma wiedziec, co program robi?
    Nie wyglda to za ladnie, jak na dzien dobry program bez zgody
    uzytkownika pcha sie do sieci. Wypadaloby mu pozwolic
    podjac decyzje.
    Po drugie moze w tym momencie user na notebooku ma limitowane
    polaczenie GSM i chetnie by sobie sprawdzil uaktualnienie, ale
    pozniej jak wroci do domu.

    Ja kazdy program, ktory cos tam bez moje wiedzy probuje robic
    w sieci, zaraz po zainstalowaniu wyinstalowuje. I uwierz mi - nie tylko ja.