  • 1. Data: 2009-03-25 10:01:27
    Temat: Lustrznka dla amatora
    Od: k...@v...pl

    Witam!
    Od niedawna zajmuję się fotografią. Fotografuję wszystko, miejsca,
    ludzi, roślinność. Szukam jednak odpowiedniego sprzętu do robienia
    coraz lepszych zdjęć. Chodzi mi o lustrzankę. Czy mogłabym prosić o
    pomoc w wyborze takiego sprzętu? Jaki byłby najodpowiedniejszy?
    Tym samym szukam odpowiedniego programu do obróbki. Proszę o pomoc.

    Pozdrawiam.
    Katrh.

  • 2. Data: 2009-03-25 10:08:50
    Temat: Re: Lustrznka dla amatora
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    Mało danych o potrzebach. Chociażby za ile.

  • 3. Data: 2009-03-25 10:14:47
    Od: John Smith <u...@e...net>

    k...@v...pl napisał(a):
> [...]
    > pomoc w wyborze takiego sprzętu? Jaki byłby najodpowiedniejszy?
    > Tym samym szukam odpowiedniego programu do obróbki. Proszę o pomoc.

    Masz jakieś ograniczenia (budżet, rozmiary, waga sprzętu), czy możemy
    poszaleć?

    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-03-25 10:16:47
    Od: k...@v...pl

    On 25 Mar, 11:08, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
> [...]
    > Tym samym szukam odpowiedniego programu do obróbki. Proszę o pomoc.
    >
    > Mało danych o potrzebach. Chociażby za ile.

    Cena nie gra dużej roli. Chodzi mi o jakość. Jak już wspomniałam
    fotografuje wszystko.

  • 5. Data: 2009-03-25 10:20:46
    Od: k...@v...pl

  • 6. Data: 2009-03-25 10:24:25
    Od: John Smith <u...@e...net>

    k...@v...pl napisał(a):

    > W pewnym sensie możemy "poszaleć". Liczę na pomoc.

    W takim razie może zacznij od takiego zestawu:
    http://www.allegro.pl/item585820712_canon_eos_5d_mar
    k_ii_24_105_l_4_canon_polska.html
    Po paru miesiącach używania będziesz wiedziała czego Ci ewentualnie brakuje.

    --
    Mirek

  • 7. Data: 2009-03-25 11:05:28
    Od: a402 <z...@o...pl>

    k...@v...pl pisze:
> [...]
    > pomoc w wyborze takiego sprzętu? Jaki byłby najodpowiedniejszy?
    > Tym samym szukam odpowiedniego programu do obróbki. Proszę o pomoc.

    Nic nie piszesz o pieniądzach.
    Polecam Nikon D700 i PS CS3.
    Przegladarka irfanview.

    A jak jednak kasa ma znaczenie to D60 lub D90 i PS CS3.
    Przegladarka irfanview.

  • 8. Data: 2009-03-25 11:08:29
    Od: jian <j...@p...fm_nie_dla_spamu>

    a402 wrote:

    > Nic nie piszesz o pieniądzach.
    > Polecam Nikon D700 i PS CS3.
    > Przegladarka irfanview.
    >
    > A jak jednak kasa ma znaczenie to D60 lub D90 i PS CS3.
    > Przegladarka irfanview.

    Z d700 dostanie już NXcapture (do d300 dodają)
    które na początek wydaje mi się że wystarczy, daje duże możliwości nie
    koniecznie trzeba inwestować w PS`a

  • 9. Data: 2009-03-25 11:17:52
    Od: a402 <z...@o...pl>

    k...@v...pl pisze:

    > Cena nie gra dużej roli. Chodzi mi o jakość. Jak już wspomniałam
    > fotografuje wszystko.

    odpowiedziałem Ci wczesniej, ale skoro cena nie ma znaczenia to:

    Stabilny statyw !

    aparat D700

    kilka obiektywów
    Nikkor 24-70
    Nikor 70-200
    Nikkor 85 1,4

    jakas lampa
    SB900

    program do obrobki
    PS SC3

    jakies fiktry polaryzacyjne

    kilka książek:
    http://www.f5-ksiegarnia.pl/Books,ViewBook,169.html?
    s=2
    http://www.fotoszop.pl/Produkt.aspx?pid=282
    http://helion.pl/ksiazki/focwsk.htm
    http://helion.pl/ksiazki/obrcy4.htm

    Masz wszystko co potrzebne na początek.

  • 10. Data: 2009-03-25 11:18:23
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Mało danych o potrzebach. Chociażby za ile.

    Cena nie gra dużej roli. Chodzi mi o jakość. Jak już wspomniałam

    Brak ceny to tez mało. Jak zalezy Ci na jakości to można kupic karton stałek
    L-ek + dobra puszka i masz jakość jak ta lala. A tak poważnie jak nie wiesz
    co chcesz to kup sobie jakąś tanią lustrzankę + obiektyw kitowy lub trochę
    lepszy porób trochę zdjęć i będziesz widzieć czego Ci potrzeba. Bo zdjęcia
    dobre jakościowo samym aparatem się nie zrobi.