  • 1. Data: 2009-03-25 10:55:43
    Temat: Konwersja filmików z aparatu
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Podpowie ktoś czego mam użyć do sensownej (bez "haczenia") konwersji
    filmików VGA 30fps do 25fps ? Coś darmowego najchętniej. Docelowo
    materiał ma trafić na DVD w formacie PAL.

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 2. Data: 2009-03-25 11:06:53
    Temat: Re: Konwersja filmików z aparatu
    Od: MK <d...@S...agh.edu.pl>

    John Smith pisze:
    > Podpowie ktoś czego mam użyć do sensownej (bez "haczenia") konwersji
    > filmików VGA 30fps do 25fps ? Coś darmowego najchętniej. Docelowo
    > materiał ma trafić na DVD w formacie PAL.
    >
    > Pozdrawiam,

    pod linuxem ffmpeg powinien pomoc, b. mozliwe ze jest jakis odpowiednik
    pod winde

    pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2009-03-25 11:49:52
    Od: John Smith <u...@e...net>

    MK napisał(a):

    > pod linuxem ffmpeg powinien pomoc, b. mozliwe ze jest jakis odpowiednik
    > pod winde

    Ano jest.
    Popróbuję, dzięki :-)
    --
    Mirek

  • 4. Data: 2009-03-25 12:15:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Mar 2009, MK wrote:

    > pod linuxem ffmpeg powinien pomoc, b. mozliwe ze jest jakis odpowiednik pod
    > winde

    Jak mniemam problem jest inny.
    Czy toto umie powydzielać obiekty na filmie i je *osobno* poprzesuwać
    w kadrze?
    Bo jak nie, to większość freewareowych rozwiązań (z virtualdub
    i avisynth na czele) ma filtry do konwersji, ale oparte o przenikanie
    (z "haczeniem" o ktore John pyta!).

    Już polecałem obejrzenie Motion Perfect (ale nie jest za darmo).

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2009-03-25 15:17:09
    Od: John Smith <u...@e...net>

    MK napisał(a):

    > pod linuxem ffmpeg powinien pomoc, b. mozliwe ze jest jakis odpowiednik
    > pod winde

    Podpowiesz z jakimi kluczami uruchomić?
    robię "-r 25 -vcodec mjpeg -acodec copy -b 10000" i dalej "haczy".

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2009-03-25 15:53:52
    Od: MK <d...@S...agh.edu.pl>

    John Smith pisze:

    > Podpowiesz z jakimi kluczami uruchomić?
    > robię "-r 25 -vcodec mjpeg -acodec copy -b 10000" i dalej "haczy".

    Dokladnie tak samo bym zrobil, niestety wyglada ze wystepuje tutaj
    dokladnie to o czym pisal wyzej Gotfryd :( Niestety niczego wiecej
    madrzejszego i darmowego nie znam...

    Marek

  • 7. Data: 2009-03-25 19:40:29
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 25 of Mar 2009 11:55, John Smith wrote:

    > Podpowie ktoś czego mam użyć do sensownej (bez "haczenia") konwersji
    > filmików VGA 30fps do 25fps ? Coś darmowego najchętniej. Docelowo
    > materiał ma trafić na DVD w formacie PAL.

    Przed chwilą wysłałem pod inny wątek. niech to znajdę...
    O, jest.

    Nie wiem co to przenikanie i haczenie :-)

    Próbki z konwersji filmiku darmowym ffmpeg, fps 20 -> 25
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/
    W podkartotekach pojedyncze klatki z filmu przed
    i po konwersji. Format mov taki, jaki produkowała małpka.

    Nie krytykować ostro, bo pierwszy raz takie coś robiłem.

    --
    nb

  • 8. Data: 2009-03-25 19:59:01
    Od: nb <n...@n...net>

> [...]

    > filmików VGA 30fps do 25fps ? Coś darmowego najchętniej. Docelowo
    > materiał ma trafić na DVD w formacie PAL.

    Tutaj jest manual ffmpeg. Można znaleźć. co potrafi:
    http://nb.homeunix.org/tmp/photo/manualff.html

    --
    nb

  • 9. Data: 2009-03-25 20:31:23
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On Mar 25, 7:40 pm, nb <n...@n...net> wrote:

> [...]
    > i po konwersji. Format mov taki, jaki produkowała małpka.
    >
    > Nie krytykować ostro, bo pierwszy raz takie coś robiłem.

    A tak z 10s filmiku może, a nie 1-2 sekundy i to dość statycznego.
    Dynamicznie jest mniej niż przez sekundę. :/

  • 10. Data: 2009-03-25 21:07:46
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > i po konwersji. Format mov taki, jaki produkowała małpka.
    > Nie krytykować ostro, bo pierwszy raz takie coś robiłem.
    Necałe 2 sekundy filmu z czego ruch występuje przez pierwsze pół sekundy.
    Wybacz, ale ja tu nic nie widzę.

    --

    Pozdrawiam Serdecznie!

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii http://www.stopa.cso.pl