  • 131. Data: 2010-02-11 10:25:56
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-10 23:04:07 +0100, l...@l...localdomain said:

    > E, ponoć pierwsza generacja (iSlow) była całkiem porządnie wykonana.
    > Dopiero jak zdobyli rynek to pocięli po kosztach.

    Ponoć Linuxy się strasznie wieszają i też łąpią wirusy. W ręku nie
    miałem, ale gdzieś słyszałem...

    de Fresz

  • 132. Data: 2010-02-11 10:27:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 02:48:18 +0100, dominik napisał(a):

    > To się okaże jeszcze.

    Okaże się.

    > I do tej pory nie ma urządzenia które robi to na przyzwoitym poziomie. Co
    > z tego że i z komórki można czytać? Jakoś.. :)

    > Nareszcie!!!1 :)

    Te wszyskie beznadziejne galerie, panoramy, serwisy lokalizacyjne, VOD
    przez sieć - faktycznie, komu potrzebny ten flash.

    > Do prostej ta dotykowa będzie ok.

    Dotykowa nadaje się co najwyżej do wysłania SMSa. Do napisania maila już
    nie.

    > To nie czasy jednokliku i wiecznej
    > kalibracji. Zresztą dzisiaj większość nowych telefonów ma klawiaturkę
    > ekranową i ludzie powoli doceniają. Tu będzie całkiem wygodna naprzeciw temu.

    Tu jakby nie o to chodzi. Spróbuj mi odpisać na kolejny post z klawiatury
    ekranowej.

    > Czemu tylko Ty go w tym wątku wyznajesz? :)

    Ja? Oszalałeś chyba :P

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 133. Data: 2010-02-11 10:29:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 02:25:49 +0100, dominik napisał(a):

    > Tylko dlatego, że mają jabłko? Leika też dla szpanerów?

    Ile osób kupuje Leikę dla logo, a ilu dla tego co oferuje, hmm? A te
    limitowane edycje obiektywów w superopakowaniach za megapieniądze to dla
    kogo, jak nie dla szpanerów są?

    > To że ja i Ty nie kupimy jej, nie znaczy, że ktoś inny kto to kupi jest
    > lanserem.

    Nie musi znaczyć. Często jednak niestety znaczy...

  • 134. Data: 2010-02-11 10:38:31
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-02-10 23:39, l...@l...localdomain pisze:
    > W poście<hkvbqu$dn3$1@news.onet.pl>,
    > cichybartko nabazgrał:

    > ,,Ten kodek'' to natywna biblioteka obsługująca H.264. Z pełną akceleracją
    > sprzętową i bez utrudnień w stylu maszyny wirtualnej. Najprawdopodobniej
    > przestanie Ci raczkować po zmianie sprzętu ;)

    No to jak Core Duo nie daje rady to na iPad tym bardziej można pomarzyć,
    nie wspominając o całej masie netbooków.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 135. Data: 2010-02-11 11:32:26
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-10 23:52:33 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Protezy, omijające podstawowy brak.

    Przed chwilą zarzucałeś, że się nie da. Teraz, jak się okazuje że
    opowiadałeś głupoty, twierdzisz "łeeee, proteza...". Skończ lawirowanie
    i napisz wprost, że największą wadą dla Ciebie jest ogryzek na obudowie
    - będzie jasne że chodzi o degustibusy i nie ma się co silić
    namerytoryczne argumenty.

    de Fresz

  • 136. Data: 2010-02-11 11:33:25
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-10 23:49:31 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Asus nigdy nie miał tak niskiego poziomu obsługi gwarancyjnej jak Apple -
    > ich serwis działa bardzo sprawnie.

    Kurna, działają tak sprawnie, że zupełnie nie interesując się tematem
    słyszałem z kilku źródeł zupełnie odmienne opinie.

    de Fresz

  • 137. Data: 2010-02-11 11:49:06
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-10 23:50:48 +0100, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > TTST, OSD. Rozumiem, że od Apple arbitralnie ustali co potrzebuje ZU.

    A jakaś inna firma robi to w odmienny sposób? Jakieś plebiscyty,
    głosowania dotyczące funkcjonalności nadchodzących produktów, księgi
    skarg i zażaleń?

    > Musiałeś mieć poważnego pecha.

    Jasne. Na mój widok sprzedawcy specjalnie szukali wybrakowanych
    egzemplarzy. I tak naście razy, przy m.in. SE: T68, T610, K600i, P900,
    M600i, P1; Nokiach 6800, E70, E65, E50, E51 oraz HTC TyTN2. Wszystkie
    telefony z tej listy w moim odczuciu były gorzej wykonane od iPhona -
    przeciętny lub wręcz kiepski plastik, słabo spasowany, skrzypiący,
    wycierające się klawisze, łatwo rysujące się ekrany, przycinające się
    zawiasy, niekontaktujące joysticki i inne takie drobne niuanse. W
    porównaniu z nimi iPhone to majstersztyk sztuki
    dizajnersko-inżynieryjnej.
    No dobra, z tej listy najchlubniej wybija się Nokia E51, co tym
    bardziej zaskakuje przy jej dość niskiej cenie, jednak wygoda używania
    jest na kiepskim poziomie.

    Tak jak kiedyś interesowałem się rynkiem komórek i dość często
    zmieniałem telefony, to odkąd mam iPhona właściwie zupełnie wypadłem z
    obiegu, bo jak będę zmieniał, to raczej tylko na nowszy model. Owszem,
    ma swoje wady, jednak w mojej ocenie ma ich najmniej spośród wszystkich
    innych telefonów jakie miałem i przy moim profilu używania sprawdza się
    niemal idealnie.

    de Fresz

  • 138. Data: 2010-02-11 12:36:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 12:32:26 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Przed chwilą zarzucałeś, że się nie da. Teraz, jak się okazuje że
    > opowiadałeś głupoty, twierdzisz "łeeee, proteza...".

    Nie każda kłopotliwa strona ma swoją wersję dla komórek albo
    program-protezę. Zresztą nie uważasz, że zdolność do odczytu www w wersjach
    na komórkę to trochę za mało jak dla tabletu?

    > Skończ lawirowanie
    > i napisz wprost, że największą wadą dla Ciebie jest ogryzek na obudowie
    > - będzie jasne że chodzi o degustibusy i nie ma się co silić
    > namerytoryczne argumenty.

    Degustibusy niewątpliwie odgrywają pewną rolę. Ale to jednak nie tylko to.

  • 139. Data: 2010-02-11 12:38:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 12:33:25 +0100, de Fresz napisał(a):

    > Kurna, działają tak sprawnie, że zupełnie nie interesując się tematem
    > słyszałem z kilku źródeł zupełnie odmienne opinie.

    Nie wiem co słyszałeś, ja współpracuję z serwisami laptopów na codzień i
    znam ten temat bezpośrednio, a nie przez opowieści.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 140. Data: 2010-02-11 12:48:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 12:49:06 +0100, de Fresz napisał(a):

    > A jakaś inna firma robi to w odmienny sposób? Jakieś plebiscyty,
    > głosowania dotyczące funkcjonalności nadchodzących produktów, księgi
    > skarg i zażaleń?

    Uważasz, że działają bez badań rynku?

> [...]
    > zawiasy, niekontaktujące joysticki i inne takie drobne niuanse. W
    > porównaniu z nimi iPhone to majstersztyk sztuki

    Wiesz, zgadzam się że SE to skrzypiący plastik i badziewie. Ale to moje
    badziewie przeżyło już dwa okoliczne iphony. Jak bogowie pozwolą, przeżyje
    trzeciego.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer