eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaList otwarty do serwisu Nikon PolskaRe: List otwarty do serwisu Nikon Polska
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate1.onet.pl!niusy
    .onet.pl
    From: n...@p...fm
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
    Date: Fri, 20 Nov 2009 08:35:05 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 25
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <n...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1258702506 7896 213.180.130.17 (20 Nov 2009 07:35:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Nov 2009 07:35:06 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 79.187.122.242, 10.174.28.52
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 2.0.50727;
    .NET CLR 3.0.04506.648; .NET CLR 3.5.21022; .NET CLR 3.0.4506.2152;
    .NET CLR 3.5.30729)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:836368
    [ ukryj nagłówki ]

    > Serwis jest elementem produktu.
    > Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
    > pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.

    > Marcin


    alez tak dokładnie jest. To serwis ma w dupie klientów nie NIKON. Należy
    zmienić serwis.
    Podobna sprawa była kiedyś z TP (technika podwodna). Sprzęt wysłany do serwisu
    w Anglii wrócił zrobiony, z pocalowaniem ręki, a części zamienne przyszły
    gratis. A główna firma również wręczyła serwisowi polskiemu pewne pismo, po
    którym TP wysłało do klienta kolejne pismo z przeprosinami.

    chce zostać przy Nikonie, bo to dobry sprzęt. A sprzęt niezaleznie której
    firmy i tak potrafi się popsuć. Więc po co mi zmieniać markę? Chyba ze krajowy
    serwis całkowicie zniechęci. Lepiej czasami wysłać do serwisu na zachodzie,
    który nie widzi problemu co to światowa gwarancja sprzętu, nie pytając nawet a
    paragon.

    pozdr.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: