  • 41. Data: 2012-04-12 10:37:58
    Temat: Re: Leasing - paranoja :(
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-12 10:29, Cavallino pisze:

    > za ile w końcu kupuje (w sensie czy leasing zarobił drugi raz) ?
    > Zacząłeś wątek, to go dokończ.

    Kupuje po cenie rynkowej, czyli za 60.400 zł. Leasing nie zarobił drugi
    raz. Jedynie wykup samochodu kosztował o 800zł netto więcej niż to co
    wynikało z umowy leasingu. Ogólnie zarzuty co do Pekao Leasing były
    bezpodstawne. Wynikały z tego, że nie wytłumaczono mi dokładnie jak cała
    procedura przebiega.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 42. Data: 2012-04-12 10:39:11
    Temat: Odp: Leasing - paranoja :(
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4f869424$0$1295$6...@n...neostrada
    .pl...

> [...]
    > wynikało z umowy leasingu. Ogólnie zarzuty co do Pekao Leasing były
    > bezpodstawne. Wynikały z tego, że nie wytłumaczono mi dokładnie jak cała

    Czyli zakończyło się szczęśliwie, dobre podsumowanie tego wątku.

  • 43. Data: 2012-04-12 11:22:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-12 10:37, Potocki Passion & Adventure pisze:

    [ciach]

    Dobra, dobra - te kontrolkę w SC sprawdziłeś? ;)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 44. Data: 2012-04-12 11:42:53
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-12 11:22, Grejon pisze:
    > W dniu 2012-04-12 10:37, Potocki Passion & Adventure pisze:
    >
    > [ciach]
    >
    > Dobra, dobra - te kontrolkę w SC sprawdziłeś? ;)

    Oj, masakra w ogóle z tym Seitkiem :( Ale to dlatego, że żona jeździła
    (podobno coś z nim robiła u mechaników).

    Wczoraj się za niego wziąłem:

    Oleju miał tyle, że ledwo bagnet go dotykał i moczył się 1mm
    Płynu w chłodnicy miał 2cm poniżej kreski minimum
    Lampka "aku" się zaświecała po włączeniu kluczyka i gasła po odpaleniu
    silnika
    Płyn w hamulcach bardzo niski
    Felgi pokrzywione (już kupiłem nowe)
    Opony uszkodzone bo po wymianie przestało bić na kierownicy (kupiłem
    Pirelli 165x55R13)

    W ogóle auto idzie do konkretnego remontu :( Elektryk, potem wszystko
    inne. Jak można tak zapuścić auto :(

    PS. Dziś kupiłem sobie Seicento VAN :) ale ja o niego będę dbał jak o
    Mondeo wcześniej :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 45. Data: 2012-04-12 12:20:01
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-12 11:42, *Potocki Passion & Adventure* napisał, a mnie
    coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > inne. Jak można tak zapuścić auto :(
    >
    > PS. Dziś kupiłem sobie Seicento VAN :) ale ja o niego będę dbał jak o

    No to jak już tak wszystko wyjaśniasz to napisz jeszcze co z Kugą :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 46. Data: 2012-04-12 12:26:31
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-12 12:20, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-04-12 11:42, *Potocki Passion & Adventure* napisał, a mnie
    > coś podkusiło, żeby odpisać:

    > No to jak już tak wszystko wyjaśniasz to napisz jeszcze co z Kugą :)

    Nic. Przyszedł kryzys z końcem 2010 roku i obroty spadły o połowę. Żona
    musiała się zadowolić swoim Seikiem, a w chwilach wolnych brała Mondka :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 47. Data: 2012-04-12 13:00:15
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-12 12:26, *Potocki Passion & Adventure* napisał, a mnie
    coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Nic. Przyszedł kryzys z końcem 2010 roku i obroty spadły o połowę. Żona
    > musiała się zadowolić swoim Seikiem, a w chwilach wolnych brała Mondka :)

    A to przykre - życzę w takim razie lepszych czasów w biznesie.

  • 48. Data: 2012-04-12 13:23:52
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-12 13:00, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-04-12 12:26, *Potocki Passion & Adventure* napisał, a mnie
    > coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A to przykre - życzę w takim razie lepszych czasów w biznesie.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Kryzys sam w sobie nie jest przykry. Bardzo mi pomógł myśleć. Gdyby nie
    on to bym się nie zabrał do roboty. W latach 2008-2009 nie musiałem
    praktycznie nic robić, bo samo się sprzedawało. Dopiero jak ludzie
    zaczęli zastanawiać się nad każdą złotówką i jak spadły mi obroty,
    zacząłem myśleć ... Najgorszy był początek 2011 roku, potem kilka
    miesięcy przestawienia się (na szczęście małe firmy szybko potrafią się
    przemodelować), ograniczenia kosztów gdzie się da, inwestycje tam gdzie
    się opłaca, wprowadzenia kilku pomysłów i gdzieś w styczniu 2012 znowu
    zaczęło znowu ładnie hulać :) No ale nie można spocząć na laurach. W tej
    chwili pozbyłem się Mondeo, całą kasę zainwestuję w firmę, a za rok
    planuję kupić Nissana 370Z lub Mercedesa C-klasy V6 :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl