  • 1. Data: 2012-03-26 15:27:49
    Temat: Prosba o namiar gdzie mozna znalezc czesci do leciwej Mazdy
    Od: Telemach <t...@g...pl>

    Auto : Mazda 626 GD 2.0i 8V - 89r.

    usterka : niestety ale pekla mi glowica i to w fatalnym miejscu bo
    przy walku

    problem : generalnie ze znaleziem glowicy bo obdzwonilem chyba
    wszystkie znane mi sklepy z uzywanymi czesciami do japonczykow a takze
    autoszroty oraz allegro i niestety do tego silnika nie maja; raz udalo
    mi sie znalezc ale po przyslaniu okazalo sie ze pomimo ze zgodna to
    jednak sa drobne roznice

    jezeli ktos z was zna jakis szrot albo inna autokasacje ktora ma sporo
    czesci do starszych aut to prosilbym o namiar bo koncza mi sie opcje

    auto i tak bede w tym roku sprzedawac ale jak na razie jeszcze nie mam
    funduszy na nowe a potrzebuje czyms jezdzic bo pracuje za miastem wiec
    bede wdzieczny za wszelka pomoc

    - Telemach -

  • 2. Data: 2012-03-26 15:35:47
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Telemach nabazgral(a):

    www.mazdaspeed.pl tam zapytaj, najpredzej Ci ktos odpowie

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 3. Data: 2012-03-26 15:42:08
    Od: Telemach <t...@g...com>

    On 26 Mar, 15:35, "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > Telemach nabazgral(a):

> [...]

    juz tam wisi moj watek

  • 4. Data: 2012-03-26 15:57:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.03.2012 15:27, Telemach pisze:

    > Auto : Mazda 626 GD 2.0i 8V - 89r.

    Krzysztof Kubać
    BUKA-CARS
    Chodenicka 13
    32-700 Bochnia

    b...@i...pl
    510 372 271 lub 146116494

    Na allegro ma kilka kont. Sprzedaje duzo czesci do mazd 323, 626,
    xedosow itd. Zadzwon i zapytaj - bardzo sensowny gosc i ceny ma bardzo
    przystepne, moze akurat bedzie mial to, czego potrzebujesz. Kupowalem
    znajomemu kilka czesci do 323 i odbieralem na miejscu.

  • 5. Data: 2012-03-26 16:42:16
    Od: Telemach <t...@g...com>

    On 26 Mar, 15:57, neoniusz <n...@j...org> wrote:
    > Krzysztof Kubać
    > BUKA-CARS
    > Chodenicka 13
    > 32-700 Bochnia

    dzieki, dzwonilem ale jedynie mlodsze

  • 6. Data: 2012-03-26 18:08:02
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >dzieki, dzwonilem ale jedynie mlodsze

    Tu uderz - jeszcze nie zdarzylo sie zeby czegos nie mieli -
    http://www.automarpo.pl/

    Dysiek

  • 7. Data: 2012-03-26 20:01:37
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-03-26 15:27, Telemach pisze:

> [...]
    >
    > auto i tak bede w tym roku sprzedawac ale jak na razie jeszcze nie mam
    > funduszy na nowe a potrzebuje czyms jezdzic bo pracuje za miastem wiec

    W-wa ul. Kaczeńca dowiadywałeś się ?

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2012-03-26 23:28:47
    Od: Telemach <t...@g...com>

    > W-wa ul. Kaczeńca dowiadywałeś się ?
    >
    > Pozdrawiam !

    tak do Maag'a od razu zadzwonilem

  • 9. Data: 2012-03-27 20:26:50
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > jezeli ktos z was zna jakis szrot albo inna autokasacje ktora ma sporo
    > czesci do starszych aut to prosilbym o namiar bo koncza mi sie opcje

    hm może łatwiej będzie cały silnik znaleźć, chociaż pewno drożej. No i z
    używanymi silnikami to jest loteria.

    --
    pozdr,
    W.

  • 10. Data: 2012-03-28 08:19:44
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    V-Tec nabazgrał(a):

    > hm może łatwiej będzie cały silnik znaleźć, chociaż pewno drożej. No i z
    > używanymi silnikami to jest loteria.

    Auto ma przejechane 45tyś mil więc prawie jak nowe :) to jest typowa usterka
    wersji USA i jedyna możliwośc to wymiana mudułu komputera za ok 4-5 tyś :)