    Date: Thu, 12 Apr 2012 13:23:52 +0200
    From: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Leasing - paranoja :(

    W dniu 2012-04-12 13:00, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-04-12 12:26, *Potocki Passion & Adventure* napisał, a mnie
    > coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A to przykre - życzę w takim razie lepszych czasów w biznesie.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Kryzys sam w sobie nie jest przykry. Bardzo mi pomógł myśleć. Gdyby nie
    on to bym się nie zabrał do roboty. W latach 2008-2009 nie musiałem
    praktycznie nic robić, bo samo się sprzedawało. Dopiero jak ludzie
    zaczęli zastanawiać się nad każdą złotówką i jak spadły mi obroty,
    zacząłem myśleć ... Najgorszy był początek 2011 roku, potem kilka
    miesięcy przestawienia się (na szczęście małe firmy szybko potrafią się
    przemodelować), ograniczenia kosztów gdzie się da, inwestycje tam gdzie
    się opłaca, wprowadzenia kilku pomysłów i gdzieś w styczniu 2012 znowu
    zaczęło znowu ładnie hulać :) No ale nie można spocząć na laurach. W tej
    chwili pozbyłem się Mondeo, całą kasę zainwestuję w firmę, a za rok
    planuję kupić Nissana 370Z lub Mercedesa C-klasy V6 :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl