  • 1. Data: 2012-03-26 17:19:16
    Temat: GDDKiA i KGP - idioci do kwadratu - dane statystyczne
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    cyt:
    http://tinyurl.com/cgmld5h

    cyt:"Nowelizacja ustawy prawo o ruchu drogowym spowodowała zwiększenie
    dopuszczalnej prędkości na drogach. Od początku 2011 roku dopuszczalna
    prędkość zmieniła się na korzyść kierowców, zbliżając jednocześnie
    dopuszczalne prędkości do uregulowań unijnych, gdzie prawo łagodniej
    traktuje kierowców. Po czternastu miesiącach od podniesienia limitu
    prędkości na polskich drogach coraz więcej ekspertów ocenia tę decyzją
    jako błąd. Jeździmy szybciej, mamy lepsze drogi, ale gorsze samochody.
    Wzrosła liczba wypadków i ich ofiar - oceniają eksperci Komendy Głownej
    Policji."

    Tak więc mamy jak idioci tj specjaliści z KGP czytają dane statystyczne.

    Ilość ofiar wzrosła w 2011 w stosunku do 2010 o 7.2% Z czego na drogach
    ekspresowych śmiertelność nie zmieniła się natomiast na autostradach
    wzrosła o kilka osób (3%)ale oddano w 2011 230km autostrad co daje 13%
    więcej tego typu dróg. Co oznacza że liczba zabitych na km autostrady
    SPADŁA! Tyle jeśli chodzi o drogi na których wzrosły limity prędkości.

    Gdzie więc zwiększyła się liczba zabitych = wszędzie tam gdzie nie
    podniesiono limitów prędkości. Natomiast ci durnie chcą znów obniżyć
    prędkość choć bezpieczeństwo na tych drogach WZROSŁO.

    Jeżeli w PL mamy takich specjalistów w KGP to nic dziwnego że jest tyle
    wypadków i z roku na rok może być tylko gorzej. Dla mnie ta informacja
    tylko potwierdza że w tych dwóch instytucjach tj KGP i GDDKiA nie ma
    ludzi którzy mają choćby blade pojęcie o tym co robią.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2012-03-26 18:01:12
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Dla mnie ta informacja tylko potwierdza że w tych dwóch
    > instytucjach tj KGP i GDDKiA nie ma ludzi którzy mają
    > choćby blade pojęcie o tym co robią.

    Niestety to przypadłość zdecydowanej większości urzędników i
    funkcjonariuszy, przepraszam za wyrażenie, publicznych ;-)

  • 3. Data: 2012-03-26 19:25:05
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-26 17:19, The_EaGle pisze:
    > cyt:
    Pewnie ktoś podliczył, że więcej było wpływów z mandatów przy niższych
    prędkościach, czyli jak zwykle chodzi o kasę, a nie o jakieś bezpieczeństwo.
    Zresztą urzędnicy nie tylko w GDDKiA potrafią pracować. Poczytajcie to:

    http://tinyurl.com/brv56ec

    Jacek

  • 4. Data: 2012-03-26 21:27:49
    Od: marcink <m...@g...pl>

    W dniu 2012-03-26 19:25, Jacek pisze:
> [...]
    > bezpieczeństwo.
    > Zresztą urzędnicy nie tylko w GDDKiA potrafią pracować. Poczytajcie to:

    Niestety pracuje w urzędzie i choćbym myślał logicznie i życiowo nade
    mną stoi banda innych urzędników z różnych kontroli którzy niestety nie
    dadzą mi robić dobrze, skutecznie oni mi mogą dać robić tylko zgodnie z
    prawem czyli przede wszystkim tanio. A ja się nauczyłem w czasie pracy
    na takim stanowisku jednego a pracuje około 3 lat i myślałem że można
    coś w tym kraju poprawić najważniejszy jest "dupochron i tylko
    dupochron". Szkoda taki pop... jest ten kraj.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2012-03-27 08:50:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.03.2012 21:27, marcink pisze:

> [...]
    > coś w tym kraju poprawić najważniejszy jest "dupochron i tylko
    > dupochron". Szkoda taki pop... jest ten kraj.

    To nie jest kwestia kraju - to inherentna cecha biurokracji.

    Oglądałeś może "Tak, panie ministrze!" ?

  • 6. Data: 2012-03-27 11:20:42
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-03-26 18:01, Robert_J pisze:

    > Niestety to przypadłość zdecydowanej większości urzędników i
    > funkcjonariuszy, przepraszam za wyrażenie, publicznych ;-)

    Zresztą co tu wymagać od GDDKiA wyciągania wniosków z danych skoro nawet
    znaków na prostej drodze nie są wstanie dobrze ustawić. Co dzień
    przejeżdżam koło ograniczenia na 7ce do 70km/h za którym 4m dalej stoi
    znak koniec terenu zabudowanego który odwołuje to ograniczenie a czasami
    200-300m dalej stoi policja. Jak by mnie zatrzymali za jazdę 100km/h
    (dwupasmowa droga) to chyba bym wybuchł śmiechem.

    Rafał