-
71. Data: 2010-02-17 23:03:26
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: DoQ <p...@g...com>
LEPEK pisze:
>>>> Pewnie lepiej, tylko co kupisz porzadnego za cene lanosa?
>>> Coś niemieckiego..
>> Bilet na Oktoberfest z noclegiem?
> ...albo kilka kartonów czekolady z okienkiem ;)
Nussbeisser z calymi orzechami LOL, jaki to byl towar kiedys :)))))
Pozdrawiam
Paweł
-
72. Data: 2010-02-18 08:25:58
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
DoQ pisze:
> Pewnie lepiej, tylko co kupisz porzadnego za cene lanosa?
Sam jeżdżę niemieckim, ale jedyne co można lanosowi zarzucić, a bardziej
koreańskim przeróbkom silników Opla to to że za dużo kotłują paliwa.
Reszta to kwestia przyzwyczajenia, a 1,6 16V to nawet ładnie w takim
hatchbacku pomyka ;) tylko wysysa z baku sporo :)
Pozdrawiam !!
-
73. Data: 2010-02-18 08:29:21
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
peter pisze:
>> + szlif wału, od razu nowe paneweczki, sprzęgło byłoby dobrze zmienić
>> no i jak skrzynia już zdjęta to od razu synchronizatory zrobić na zaś.
>>
>
> o widzisz druciarzu jeszcze cos mi sie ptrzypomnialo. wymiana uszczelki
> zrobiona fachowo wymaga wymiany srub mocujacyh glowice. ty bys nie
> wymienial bo druciaz jestes ale tak przewiduje procedura.a to wydatek
> kolejne kilka stowek.
Już Ci napisałem - 46zł za kpl śrub do czapki w Lanosie 1,5.
Kurrrr... kilka stówek mam nadzieję że poczytają te twoje pomysły
klienci i wyciągną odpowiednie wnioski ;)
Pozdrawiam !!
-
74. Data: 2010-02-18 08:32:18
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
peter pisze:
> jakto sie nic nie dzieje? przeciez woda mu ucieka. po to sie to robi
> zeby nie okazalo sie ze glowica jest peknieta i cala robota w pizdu. po
> to zeby za miesaic nie robic wszystkiego od nowa bo sie okazuje ze
> zaczal olej brac przez twarde uszczelniacze?
Woda ??
Weź no sobie przeczytaj jeszcze raz post początkujący całą głupią i
nikomu niepotrzebną Twoją pyskówkę - w 1 miejscu poci się olejem spod
głowicy !!
Pozdrawiam !!
-
75. Data: 2010-02-18 09:13:02
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
peter pisze:
> jakos wcale nie dziwi mnie szydzenie i negowanie poprawnej naprawy auta
> skoro gnoi sie tutaj osoby ktore przestrzegaja przepisow. ciekawe na co
> jeszcze stac grupe.
Widzisz kolego bo to są same sknery, takie podejście mają użytkownicy
aut w polsce, dlatego wolę auta sprowadzone bo np w Niemczech kultura
techniczna jest zupełnie inna.
--
krzysiek82
-
76. Data: 2010-02-18 09:24:55
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
peter pisze:
> o widzisz druciarzu jeszcze cos mi sie ptrzypomnialo. wymiana uszczelki
> zrobiona fachowo wymaga wymiany srub mocujacyh glowice. ty bys nie
> wymienial bo druciaz jestes ale tak przewiduje procedura.a to wydatek
> kolejne kilka stowek.
Nie każdy producent przewiduje wymianę śrub, ja u siebie w golfie mk3 za
pierwszym razem nie wymieniłem bo nie były dostępne. Ale według
specyfikacji producenta nie było to wymagane.
--
krzysiek82
-
77. Data: 2010-02-18 09:31:38
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
krzysiek82 pisze:
(...)
> Widzisz kolego bo to są same sknery, takie podejście mają użytkownicy
> aut w polsce,
ROTFL - i to mówi osoba, dla której 1.9 JTD paliło za dużo :)
> dlatego wolę auta sprowadzone bo np w Niemczech kultura
> techniczna jest zupełnie inna.
O tak - z całą pewnością wymieniają pół samochodu przy okazji
wymiany uszczelki pod głowicą. Wymieniłeś już silnik po niefachowej
wymianie termostatu? Teraz pewnie poczekamy na kolejne rewelacje
związane z Saabem :)
-
78. Data: 2010-02-18 10:12:55
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
> ROTFL - i to mówi osoba, dla której 1.9 JTD paliło za dużo :)
bo w porównaniu z bardziej topornym TDI 1Z spalanie faktycznie nie jest
zbyt rewelacyjne.
> O tak - z całą pewnością wymieniają pół samochodu przy okazji
> wymiany uszczelki pod głowicą.
po prostu robią to co trzeba i robią to fachowo.
Wymieniłeś już silnik po niefachowej
> wymianie termostatu?
pierd.... jak potłuczony.
Teraz pewnie poczekamy na kolejne rewelacje
> związane z Saabem :)
zazdrość zjada :/ eh te polaczki.
-
79. Data: 2010-02-18 10:20:06
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: DoQ <p...@g...com>
krzysiek82 pisze:
> Teraz pewnie poczekamy na kolejne rewelacje
>> związane z Saabem :)
> zazdrość zjada :/ eh te polaczki.
Ja to raczej wspolczuje ci kondycji finansowej skoro Punto JTD wg ciebie
za duzo pali.
Pozdrawiam
Pawel
-
80. Data: 2010-02-18 10:35:46
Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
krzysiek82 pisze:
> Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
>> ROTFL - i to mówi osoba, dla której 1.9 JTD paliło za dużo :)
>
> bo w porównaniu z bardziej topornym TDI 1Z spalanie faktycznie nie jest
> zbyt rewelacyjne.
LOL - ja czytałem o zastąpieniu przez SC z LPG, a to pewna różnica.
>> O tak - z całą pewnością wymieniają pół samochodu przy okazji
>> wymiany uszczelki pod głowicą.
>
> po prostu robią to co trzeba i robią to fachowo.
Ano właśnie - robią to co trzeba i co się opłaci, a nie to co
sobie "fachowiec" wymyślił.
> Wymieniłeś już silnik po niefachowej
>> wymianie termostatu?
>
> pierd.... jak potłuczony.
LOL - trafiony, zatopiony. "Fachowa" własnoręczna naprawa ze sknerstwa,
a później poszukiwanie przyczyn ubytków. Trzeba było całość wymienić
w dobrym warsztacie, a nie uprawiać druciarstwa samemu i nazywać to
później kulturą techniczną :) Nic dziwnego, że wolisz kupować samochody
z Niemiec :)
> Teraz pewnie poczekamy na kolejne rewelacje
>> związane z Saabem :)
>
> zazdrość zjada :/
ROTFL - zazdrość, w szczególności z niejeżdżącego samochodu? Ciekawe co
to za złom, skoro poza rozwalonym sprzęgłem jeszcze trzeba zabezpieczać
podłogę i profile. To pewnie jakaś specjalna wersja :) Znakomicie mi
humor poprawiasz :)
> eh te polaczki.
LOL - ktoś tu dobrze podsumował Twoją twórczość :)