  • 11. Data: 2019-05-27 07:39:47
    Temat: Re: Ladne i brzydkie samochody
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czejeny, część mercedesów, wszystkie rojsrojse i większość jaguarów:P

    Mi tam się nowsze RR (phantom, ghost) i nowsze jaguary akurat niestety
    podobają. Ten sam stylistyczny typoszereg co volvo.

    Natomiast pamiętam jak następowała zmiana gdzies na przełomie milenium z
    kanciastego stylu lat 80-90, bezgrilowe lub z grilem ze zintegrowanymi
    lampami. na kształty mocno obłe z grilem po srodku (typoszereg syrena lub
    lanos) to nie mogłem na te obrzydlistwa patrzeć. A teraz to te kanciaste
    wydaja mi się brzydkawe.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2019-05-27 11:42:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2019 08:03:46 +0200, miumiu napisał(a):
> [...]
    > Mam wrazenie, ze producenci samochodow robi? dwa typy : tanie i brzydkie
    > oraz drogie i ladne (no moze z wyjatkiem porsche, ktore robi i drogie i

    IMO - tak to w IKEI :-)

    Co masz na mysli - tani model, czy tanie wersje ?

    Producenci samochodow dobrze wiedza, ze:
    -samochod musi byc ladny, aby przyciagnac klienta,
    -cena podstawowa powinna byc niska, aby przyciagnac klienta.
    -wersja podstawowa ma byc na tyle uboga, zeby klient zaplacil wiecej.

    J.

  • 13. Data: 2019-05-27 11:45:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2019 10:52:48 +0200, kk napisał(a):

    > Seicento brzydkie jest?

    Podoba Ci sie ? Juz nie robia.

    A mnie sie jakos nie podoba.

    J.

  • 14. Data: 2019-05-27 13:10:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > https://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

    Czego dziś w dobie Windows 10 warto użyć do usenetu?
    Bo ja wciąż jestem na etapie MS Windows Mail 2009 :-)))
    Wersja 2011 miała skopane cytowanie (brak optaszkowania).

  • 15. Data: 2019-05-27 13:15:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "miumiu" <a...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > Mam wrazenie, ze producenci samochodow robią dwa typy : tanie i brzydkie
    > oraz drogie i ladne (no moze z wyjatkiem porsche, ktore robi i drogie i

    Przede wszystkim warto zauważyć, że nie ma uniwersalnych
    standardów piękna czy brzydoty samochodów - ludziom się
    różne rzeczy podobają.... mówię o tych, którzy mają swoje zdanie.
    Bo większość ludzi pewnie daje się manipulować i po prostu
    "podoba się im" to co jest modne...

    Podaj mi przykłady samochodów które Tobie się podobają.

    Ja znajduję ładne samochody zarówno na półce 40-60 tysięcy USD
    jak i na półce 15-20 tysięcy USD. A te które kosztują 300 tys USD
    mi się bardzo NIE podobają. Wyobraź sobie... Gdyby mi ktoś dał
    dziś Ferrari to pierwsze co bym zrobił to bym sprzedał :-))))
    Jak sam widzisz, zależność u mnie nie jest liniowa ani nawet
    monotoniczna - a u Ciebie?

  • 16. Data: 2019-05-27 13:17:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nadir" <n...@h...org> wrote in message

    > Taniość jest policzalna a brzydota już nie.
    > Ale może dałbyś kila przykładów tych brzydkich oraz drogich samochodów?

    On właśnie twierdzi, że nie ma brzydkich wśród drogich...
    Rozgranicza tylko dwie grupy samochodów:
    1. tanie i brzydkie
    2. drogie i ładne
    Sam jestem ciekaw kilku przykładów z obu grup.

  • 17. Data: 2019-05-27 13:23:50
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 27 May 2019 06:15:05 -0500, Pszemol wrote:
    > Ja znajduję ładne samochody zarówno na półce 40-60 tysięcy USD jak i na
    > półce 15-20 tysięcy USD.

    Nawet na niższej półce bywają ładne samochody. Ostatnio zdarzyło mi się
    kupić Dacię Logan w podstawowej wersji. Jak odbierałem z salonu to
    szczęka mi opadła z wrażenia (wcześniej go nie widziałem) - to jest
    najtańszy samochód na rynku, a wygląda jak jakiś sportowy zwierz.
    Oczywiście po przejechaniu 10m wrażenie natychmiast mija, niemniej teza
    "tanie musi być brzydkie" jest zdecydowanie chybiona, bo i na tanim da
    się ładnie blachę powygniatać.

    Mateusz

  • 18. Data: 2019-05-27 13:43:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    >teza
    >"tanie musi być brzydkie" jest zdecydowanie chybiona, bo i na tanim

    Tylko wiesz ... nabywca powinien miec przekonanie, ze Renault jest
    lepsze.

    A Dacia to moze byc ladniejsza od Skody czy Fiata :-)

    J.

  • 19. Data: 2019-05-27 14:55:39
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 27/05/2019 12:10, Pszemol wrote:
    > Czego dziś w dobie Windows 10 warto użyć do usenetu?
    > Bo ja wciąż jestem na etapie MS Windows Mail 2009 :-)))
    > Wersja 2011 miała skopane cytowanie (brak optaszkowania).

    Warto używać tego, co Tobie odpowiada i nie utrudnia życia innym. Co
    konkretnie jest złego czy upierdliwego w Win Mail? Oprócz tego rzecz
    jasna, że od dawna niewspierany? Bo w ramach medium tekstowego, jakim
    jest usenet, chyba nie ma możliwości złapać robala.

    Na grupach, które czytam, przeważa Thunderbird i bramka Google Groups,
    ale jej stanowczo nie polecam. Poza tym pojedyncze osoby używają Pana,
    Forte Agenta, OE/Win Mail/Win Live Mail czy 40Tude Dialoga. Swego czasu
    używałem tego ostatniego i mi odpowiadał, ale ostatnia wersja pochodzi
    sprzed chyba 15 lat. Gdybyś był zainteresowany przetestowaniem go, to
    zauważ, że Dialog trzyma pliki użytkownika w podkatalogu swojego
    katalogu instalacyjnego, więc musi być zainstalowany gdzieś, gdzie jako
    user masz nieograniczone prawa zapisu (np. w Documents and Settings),
    nigdy w Program Files (x86).

    Jak sam nie przetestujesz, to nie będziesz wiedział, czego z _Twojego_
    punktu widzenia warto używać do usenetu, bo każdemu może odpowiadać co
    innego.

    --
    MF

  • 20. Data: 2019-05-27 15:10:29
    Od: wowa <w...@g...pl>

    ale
    > jej stanowczo nie polecam. Poza tym pojedyncze osoby używają Pana, Forte
    > Agenta, OE/Win Mail/Win Live Mail czy 40Tude Dialoga.

    Pojedyncze, czyli ja, używają MesNews. Ale od trzech lat brak wsparcia.
    Program taki sobie, wybrałem po testowaniu kilku innych. Niestety nic
    nie zastąpi Outlok Expres :(
    Wojtek