  • 1. Data: 2019-05-25 14:54:47
    Temat: SUV coupe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/rena
    ult-arkana-%e2%80%93-suv-coupe-kt%c3%b3ry-ma-wszystk
    o-by-si%c4%99-%c5%9bwietnie-sprzeda%c4%87-ale-nie-u-
    nas/ar-AABR360

    Arkana, ale i inne.
    Jak myslicie:
    -zaprzeczenie idei SUV ?
    -przeciez coupe zawsze bylo "sportowe" ?
    -a moze dowod ze nazwa "SUV" sie ciagle dobrze sprzedaje :-)

    Co by nie mowic ... wysoki przeswit podoba mi sie.
    I na miejskie krawezniki, i na zimowe wypady.

    J.

  • 2. Data: 2019-05-25 19:17:44
    Temat: Re: SUV coupe
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-05-2019 o 14:54, J.F. pisze:

> [...]
    ult-arkana-%e2%80%93-suv-coupe-kt%c3%b3ry-ma-wszystk
    o-by-si%c4%99-%c5%9bwietnie-sprzeda%c4%87-ale-nie-u-

    Przede wszystkim wszystkiego tego typu konstrukcje są koszmarnie brzydkie.
    Nic się nie zmieniło od czasów gdy Clarkson obśmiał stylistykę BMW X6
    (chyba X6).

  • 3. Data: 2019-05-25 19:34:32
    Od: p...@g...com

    Ludzie którzy kupują X6 czy tego garbatego Mietka w dupie mają stylistykę. Tu jest
    bueda wersja ale też znajdzie swoich amatorów

  • 4. Data: 2019-05-26 21:28:02
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-05-25 19:17, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Przede wszystkim wszystkiego tego typu konstrukcje są koszmarnie brzydkie.
    > Nic się nie zmieniło od czasów gdy Clarkson obśmiał stylistykę BMW X6
    Nie tylko stylistykę, ale przede wszystkim napęd - X6 nie dało rady
    wjechać pod trawiastą górkę, co Range Rover zrobił bez problemu. :-)

    SUV sam w sobie trąca o absurd, a "sportowy SUV" czy "SUV coupe" to po
    prostu jest kompletny absurd.

    Swoją drogą czterodrzwiowe coupe? No niby można, ale...

  • 5. Data: 2019-05-26 22:10:15
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Nie tylko stylistykę, ale przede wszystkim napęd - X6 nie dało rady
    > wjechać pod trawiastą górkę, co Range Rover zrobił bez problemu. :-)

    To akurat trąci ustawką. Pewnie gdyby się zamienili oponami, było by
    odwrotnie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2019-05-26 22:34:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-05-26 22:10, Irek.N. wrote:

    > To akurat trąci ustawką. Pewnie gdyby się zamienili oponami, było by
    > odwrotnie.
    To bardzo stary odcinek, więc nie pamiętam dokładnie, ale chyba problem
    był w tym, że X6 nie ma blokady mechanizmu różnicowego.

  • 7. Data: 2019-05-26 22:50:15
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 22:34, JDX pisze:

    > To bardzo stary odcinek, więc nie pamiętam dokładnie, ale chyba problem
    > był w tym, że X6 nie ma blokady mechanizmu różnicowego.

    Nie tylko o to chodzi, ale także o masę samochodu. Podobno najlepiej w
    terenie radzi sobie Jimny, a zwykły Duster też potrafi przejechać tam,
    gdzie Land Rover się zakopuje... :-)
    T.

  • 8. Data: 2019-05-27 00:38:30
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-05-26 22:50, T. wrote:
    [...]
    > Nie tylko o to chodzi, ale także o masę samochodu. Podobno najlepiej w
    > terenie radzi sobie Jimny, a zwykły Duster też potrafi przejechać tam,
    > gdzie Land Rover się zakopuje... :-)
    > T.
    Stara Vitara, UAZ czy kultowy Land Rover... Masa na pewno, ale pewnie też
    rozstaw osi. Małe, krótkie dobrze sobie radzą.

    BTW. Z dawnych czasów pamiętam, że na ryby po miękkich, nadnarwiańskich
    łąkach to maluchem spośród osobówek najlepiej się jeździło. :-)

  • 9. Data: 2019-05-27 21:54:39
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    1,3 turbo.
    Zajebiste! Zawsze o takim marzyłem :D

  • 10. Data: 2019-05-27 21:58:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-27 00:38, JDX wrote:
> [...]
    >
    > BTW. Z dawnych czasów pamiętam, że na ryby po miękkich, nadnarwiańskich
    > łąkach to maluchem spośród osobówek najlepiej się jeździło. :-)

    A mogłeś mieć coś innego?