  • 1. Data: 2019-05-26 16:57:35
    Temat: Tesla
    Od: p...@g...com

    https://www.elektroauto-news.net/2019/mysterium-nach
    frage-nach-tesla-model-3

    https://cleantechnica.com/2019/04/14/the-mystery-of-
    tesla-model-3-demand/

    Najlepszy (jak do tej pory) artykuł o Tesli, jej szansach i zagrożeniach.

  • 2. Data: 2019-05-26 23:35:05
    Temat: Re: Tesla
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-26 16:57, p...@g...com wrote:
> [...]
    tesla-model-3-demand/

    > Najlepszy (jak do tej pory) artykuł o Tesli, jej szansach i zagrożeniach.

    Dobra, ale co nas ta Tesla obchodzi. Nie zamierzamy jej kupować.

  • 3. Data: 2019-05-27 08:34:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 26 May 2019 23:35:05 +0200, kk

    > Dobra, ale co nas ta Tesla obchodzi. Nie zamierzamy jej kupować.

    Mówcie za siebie towarzyszu. Ja zamierzam kupić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2019-05-27 21:57:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-27 08:34, Myjk wrote:
    > Sun, 26 May 2019 23:35:05 +0200, kk

    > Mówcie za siebie towarzyszu. Ja zamierzam kupić.

    Nawet jeśli jest ktoś taki jak Ty to nie wydaje się byśmy wszyscy byli
    skazani na Teslę.

  • 5. Data: 2019-05-28 11:27:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 May 2019 21:57:02 +0200, kk

    > Nawet jeśli jest ktoś taki jak Ty to nie wydaje
    > się byśmy wszyscy byli skazani na Teslę.

    No wy, towarzyszu, to wiadomo -- na taczkach lubicie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2019-05-28 11:54:51
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-28 11:27, Myjk wrote:
    > Mon, 27 May 2019 21:57:02 +0200, kk

    > No wy, towarzyszu, to wiadomo -- na taczkach lubicie.

    Ale, że inne elektryczne Ci nie pasują? Jejku, a innym pasują.

  • 7. Data: 2019-05-28 12:34:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 28 May 2019 11:54:51 +0200, kk

    > Ale, że inne elektryczne Ci nie pasują? Jejku, a innym pasują.

    I co to cie obchodzi?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 8. Data: 2019-05-29 00:54:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-28 12:34, Myjk wrote:
    > Tue, 28 May 2019 11:54:51 +0200, kk

    > I co to cie obchodzi?

    Pisz do mnie z dużej

  • 9. Data: 2019-05-29 09:14:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 29 May 2019 00:54:42 +0200, kk

    > Pisz do mnie z dużej

    Na dużą to trzeba zasłużyć tym co się do mnie pisze.

    --
    Pozdor
    Myjk