  • 11. Data: 2009-02-21 20:55:20
    Temat: Re: Ładne ?
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    p...@v...pl pisze:
    > http://www.portal-pisarski.pl/photogallery.php?photo
    _id=1178

    Hmm...
    Temat ładny, ale coś z tym zdjęciem jest nie tak. Może chociaż jakoś to
    poprzycinać?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 12. Data: 2009-02-21 22:42:38
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gnphjf$ol0$1@inews.gazeta.pl>, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    > Zdjecia takie jak to pokazuja, ze czasem jednak wazne. Przynajmniej jesli
    > zdjecie ma zawierac cos, czego przez ograniczone mozliwosci sprzetu ukazac
    > sie w zasadzie nie da.

    No, ale wciaz mowicie, ze to fotograf robi zdjecia, a sprzet niewazny.

    TA

  • 13. Data: 2009-02-21 23:19:14
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-21 23:42:38 +0100, T...@s...in.the.world said:

    > No, ale wciaz mowicie, ze to fotograf robi zdjecia, a sprzet niewazny.

    Zdjęcia robi aparat, fotograf robi fotografię. Taka subtelna różnica,
    dzięki bogactwu języka polskiego.
    ;)
    Można zrobić kiepskim sprzętem dobrą fotografię, ale użycie doskonałego
    sprzętu nie zagwarantuje niczego poza powstaniem poprawnego zdjęcia.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-02-22 00:20:58
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "JA" napisał

> [...]
    > Można zrobić kiepskim sprzętem dobrą fotografię, ale użycie doskonałego
    > sprzętu nie zagwarantuje niczego poza powstaniem poprawnego zdjęcia.

    Lub skończy się zrobieniem absolutnie gównianego zdjęcia ; )

    adam

  • 15. Data: 2009-02-22 01:06:22
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    > No, ale wciaz mowicie, ze to fotograf robi zdjecia, a sprzet niewazny.
    -----------------
    Ale sprzęt ogranicza fotografa w zrobieniu dobrego zdjęcia.
    Im lepszy aparat tym większe możliwości ma dany fotograf.
    AdamCCS

  • 16. Data: 2009-02-22 01:10:59
    Od: "Andrzej M" <d...@w...pl>

    > Nie ważne czym. Nie ważne również czy ładne, bo to nie było w ogóle
    > pytanie, tylko typowy, bezczelny spam reklamujący jakąś stronę.

    Yes, yes, yes!!!

  • 17. Data: 2009-02-22 06:42:13
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > No, ale wciaz mowicie, ze to fotograf robi zdjecia, a sprzet niewazny.

    Fotografia nie zawsze jest po to, aby dokumentować szczegóły na zdjęciu.
    Czasem to wręcz przeszkadza w odbiorze.
    Impresjoniści już dawno to stwierdzili:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Impresja,_wsch%C3%B3d_s
    %C5%82o%C5%84ca

    Czy filtry zmiekczające nie są po to, aby podkreślić bajkowy klimat?

    WM

  • 18. Data: 2009-02-22 08:40:29
    Od: j...@a...at

    On 21 Feb., 15:07, <p...@v...pl> wrote:
    > http://www.portal-pisarski.pl/photogallery.php?photo
    _id=1178

    to zjawisko w naturze jest sliczne.
    ciekaw jestem dokad siegaja te chmury - wygkadaja mi na wysokiego
    pietra .

  • 19. Data: 2009-02-22 10:57:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-02-22 01:20:58 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Lub skończy się zrobieniem absolutnie gównianego zdjęcia ; )

    Raczej absolutnie gównianej fotografii. Zdjęcie będzie dobre.

  • 20. Data: 2009-02-22 12:12:23
    Od: "tomekk" <k...@t...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Można zrobić kiepskim sprzętem dobrą fotografię, ale użycie doskonałego
    > sprzętu nie zagwarantuje niczego poza powstaniem poprawnego zdjęcia.

    Ale Ty jesteś niedzisiejszy.
    Pomyliłemś grupy. Przecież nie chodzi o fotografię czy zdjęcia.
    Chodzi o focenie fot!
    Dobra fota - najlepiej z "roła" to jest to!
    tomekk