  • 1. Data: 2011-06-09 07:34:36
    Temat: LPG do diesli - ktos to w PL robi ???
    Od: drummer <d...@o...pl>

    http://moto.pl/MotoPL/1,88571,9743549,Gaz_w_dieslu__
    Czemu_nie___.html

  • 2. Data: 2011-06-09 09:04:05
    Temat: Re: LPG do diesli - ktos to w PL robi ???
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 07:34, drummer pisze:
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88571,9743549,Gaz_w_dieslu__
    Czemu_nie___.html

    Tak, od dość dawna AC GAZ w Białymstoku.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2011-06-09 10:00:05
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2011 09:04, Lewis pisze:
    Czemu_nie___.html

    > Tak, od dość dawna AC GAZ w Białymstoku.

    Ale tak jak w artykule? Czyli nie przestawienie całkiem na gaz a tylko
    domieszkowanie gazu do oleju napędowego?

    Jak dla mnie takie rozwiązanie jest bezsensowne - z uwagi na
    wykorzystanie samochodu wyłącznie do dojazdów do roboty i innych
    klasycznych zastosowań, moje roczne przebiegi są w okolicy 10-15kkm,
    czyli wg. danych z artykułu (a ciekaw jestem, jak to wyliczyli)
    zaoszczędziłbym max. około 1000zł rocznie. Koszt instalacji to pewnie
    jakieś 2 tysiące albo lepiej.

    Swoją szosą ostatni wynik zużycia paliwa: 4,9l/100km :D

    Trasy "lekkomiejskie".

  • 4. Data: 2011-06-09 10:04:35
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-09 10:00, Andrzej Ława pisze:
> [...]
    > czyli wg. danych z artykułu (a ciekaw jestem, jak to wyliczyli)
    > zaoszczędziłbym max. około 1000zł rocznie. Koszt instalacji to pewnie
    Bo to się robi głównie do ciężarówek, i głównie w celu osiągnięcia nie
    tyle co mniejszego kosztu jazdy, co poprawa spalin do norm Afro-5 i
    innych takich ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2011-06-09 10:10:03
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > jakieś 2 tysiące albo lepiej.
    >
    > Swoją szosą ostatni wynik zużycia paliwa: 4,9l/100km :D

    Pobiera jakieś tam ilości ON ale na pewno nie 80/20.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2011-06-09 10:51:44
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "drummer" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://moto.pl/MotoPL/1,88571,9743549,Gaz_w_dieslu__
    Czemu_nie___.html

    bylo...

    http://www.iwemalpg.com/Diesel_LPG.htm

    Generalnie z cena instalacji troche przesadzili, na moje max to 1500 zl za
    sama instalacje.

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2011-06-09 11:39:13
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.06.2011 10:10, Lewis pisze:

    > Pobiera jakieś tam ilości ON ale na pewno nie 80/20.

    W podawanym artykule było 80/20...

  • 8. Data: 2011-06-09 11:40:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 11:39, Andrzej Ława pisze:

    > W podawanym artykule było 80/20...

    Wiem że tak jest w artykule, mówię o tym co robi AC.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-06-09 21:15:58
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?
    > bylo...
    >
    > http://www.iwemalpg.com/Diesel_LPG.htm
    >
    > Generalnie z cena instalacji troche przesadzili, na moje max to 1500 zl za
    > sama instalacje.

    w sumie instalacja powinna być banalna
    parownik>śróbka>mikser
    oczywiście wtryskiwacze (pompa) paliwa ustawione na mniejszą dawkę.

  • 10. Data: 2011-06-09 22:24:21
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-06-09 21:15, pm pisze:

    > w sumie instalacja powinna być banalna
    > parownik>śróbka>mikser
    > oczywiście wtryskiwacze (pompa) paliwa ustawione na mniejszą dawkę.

    Tak tak, szczególnie w takim doładowanym silniku w którym dawka zależy
    od paru innych parametrów niż tylko wciśnięcie gazu ;) tak to było w
    starym dobrym ursusie z pompą wtryskową i regulacją obrotów czysto
    mechaniczną :)

    Pozdrawiam !