  • 1. Data: 2011-06-09 09:49:03
    Temat: jaki serwis VW Zabrze
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Szukam serwisu VW w Zabrzu gdzie moge sprawdzic auto przed zakupem -
    sprawdzenie podwozia, geometrii, grubosci lakieru, podlaczenie do komputera

  • 2. Data: 2011-06-09 12:09:21
    Temat: Re: jaki serwis VW Zabrze
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Darek* napisał(-a):

    > Szukam serwisu VW w Zabrzu gdzie moge sprawdzic auto przed zakupem -
    > sprawdzenie podwozia, geometrii, grubosci lakieru, podlaczenie do
    > komputera

    A ten jedyny zabrzański takich usług nie świadczy?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-06-09 16:02:33
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > A ten jedyny zabrzański takich usług nie świadczy?

    swiadczy, ale szukam czegos tanszego niz ASO

  • 4. Data: 2011-06-09 17:41:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Darek* napisał(-a):

    > swiadczy, ale szukam czegos tanszego niz ASO

    ehhh, myślałem że o takie Ci właśnie chodzi pytając o serwis VW

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2011-06-10 10:56:48
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam serwisu VW w Zabrzu gdzie moge sprawdzic auto przed zakupem -
    > sprawdzenie podwozia, geometrii, grubosci lakieru, podlaczenie do
    > komputera

    kolega wiem że jezdzil do pana bodaj "polewczuka" w zabrzu, na ul kingi, ale
    mogę teraz coś namieszać. jezdził tam z audi i VW i sobie chwalił.
    tak że polecic nie mogę bo sam niebyłem, ale mozesz sprawdzic.

    --
    Pozdrawiam, Bartek