  • 1. Data: 2010-07-06 23:28:16
    Temat: E75 przez Czechy, bez winietek?
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Witam,
    chcę się upewnić że mogę bez narażania się na zakup czeskich winietek
    przejechać trasą E75 z Cieszyna do słowackiej granicy. Prawda to?

    --
    pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2010-07-06 23:47:26
    Temat: Re: E75 przez Czechy, bez winietek?
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    PaweL pisze:
    > Witam,
    > chcę się upewnić że mogę bez narażania się na zakup czeskich winietek
    > przejechać trasą E75 z Cieszyna do słowackiej granicy. Prawda to?

    Zobacz tu:

    http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/273E43D5-7A5A-46EF-A
    ABE-6FBDCE8DD8DA/0/MAPA_DK_2010_OPRAVA_EN.pdf

    Ja jechałem ostatnio przez Zwardoń i ominąłem Czechy - całkiem dobra droga.

    Pzdr.
    Jarek

  • 3. Data: 2010-07-07 00:24:33
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Zobacz tu:
    >
    > http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/273E43D5-7A5A-46EF-A
    ABE-6FBDCE8DD8DA/0/MAPA_DK_2010_OPRAVA_EN.pdf

    z tej mapki wynika że E75 nie jest płatna, mam nadzieję.

  • 4. Data: 2010-07-07 05:15:26
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.07.2010 PaweL <l...@i...pl> napisał/a:
    > Witam,
    > chcę się upewnić że mogę bez narażania się na zakup czeskich winietek
    > przejechać trasą E75 z Cieszyna do słowackiej granicy. Prawda to?

    Zjazd w kierunku na Jabłonkow jest ostatnim darmowym.

    P.S. Pamiętaj, że mogą wlepić do 100 tys. koron (tak, 16 tys. zł!) za brak
    winietki :)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2010-07-07 08:19:48
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-07 05:15, Samotnik pisze:

    > Zjazd w kierunku na Jabłonkow jest ostatnim darmowym.
    >
    > P.S. Pamiętaj, że mogą wlepić do 100 tys. koron (tak, 16 tys. zł!) za brak
    > winietki :)

    A czy były przypadki że pepiczna drogówka licząc na niewiedzę Polaków
    próbowała im wlepić mandat jeszcze na obwodnicy Cieszyna? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 6. Data: 2010-07-07 09:45:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Grejon wrote:

    > A czy były przypadki że pepiczna drogówka licząc na niewiedzę Polaków
    > próbowała im wlepić mandat jeszcze na obwodnicy Cieszyna? :)

    Nie wiem, ale to zachowanie pepicznej drogówki które widziałem tydzień
    temu, może sugerować że są zdolni do niejednego draństwa.

    Zjechałem na stację, zatankowałem, patrzę - a tu siedzą sobie w czarnej
    nieoznakowanej borze vr6 panowie w mundurach.

    Myslę, hoho, tajniacy.

    Wyjechałem. 20 km dalej ta bora mnie dogoniła. Chwilę jechała za mną, w
    przyzwoitej odległości, zabrałem się za wyprzedzanie 3 tirów i jakichś
    2 osobówek - w sumie kawałek drogi zajmowali.

    Bora wskoczyła za mnie na lewy pas, zbliżyła się "na żyletkę" do mojego
    zderzaka, i zaczyna mrygać i trąbić. WTF, myślę... zatrzymują mnie? Ale
    nie, nic niebieskiego nie miga, nie wyje, tylko mrygają długimi i
    trąbią.

    Ale ja dostojnie jadę z dopuszczalną, wyprzedziłem te tiry i osobówki,
    zjechałem na prawy, a oni z wyraźnie zawiedzionymi minami przejechali
    obok i pognali dalej...

    Swołocz, wyraźnie usiłowali mnie sprowokować żebym im odskoczył - a że
    po ichniemu nie gadam, cieżko byłoby się wykłócać.

    --
    Pozdro
    Massai