    From: Yakhub <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: LPG
    Date: Wed, 7 Jul 2010 07:39:44 +0200

    Witam.

    W tarnowskim oddziale firmy Czakram zaproponowano mi do samochodu (MG ZR)
    instalację LPG firmy BRC, model Sequent24Light, w całkiem niezłej cenie.
    W związku z tym mam pytania:

    1. Czy ktoś miał doświadczenia z tarnowskim oddziałem firmy Czakram? Czy to
    jest dobry pomysł, czy może lepiej szukać innego gazownika?

    2. Czy ta konkretna instalacja to jest dobry pomysł, czy może to szajs?

    Wolałbym nawet dopłacic parę stówek, ale żeby mieć pewność, że po montażu
    instalacji po prostu będę jeździł i miał to w nosie - bez poprawek, bez
    naprawiania, regulacji i tak dalej.

    --
    Yakhub