  • 1. Data: 2010-07-07 08:41:42
    Temat: Warszawa - Krosno
    Od: Als <1...@1...pl>

    Jaką trasę sugerowalibyście dla jadącego z W-wy do Krosna delikwenta,
    którego priorytetami są płynny przejazd i brak utrudnień, a nie zależy mu
    na jeździe z szybkością powyżej 110 km/h? Delikwent wyjeżdżałby w czwartek
    ok. 9-10 rano z DC.
    Zumi sugeruje Radom - Ostrowiec - Nowa Dęba - Rzeszów, ale pokazuje
    utrudnienia w kilku miejscach związane z pracami budowlano-remontowymi. Czy
    ta trasa jest ok czy może macie jakiś lepszy pomysł? Z góry dziękuję za
    konstruktywne porady.

    --
    Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

  • 2. Data: 2010-07-07 08:46:47
    Temat: Re: Warszawa - Krosno
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-07 08:41, Als pisze:
> [...]
    > ta trasa jest ok czy może macie jakiś lepszy pomysł? Z góry dziękuję za

    Nie wiem jak za Łoniowem, ale w Radomiu jest remont wylotówki na Rzeszów
    - najlepiej chyba wyjechać na Starachowice i po drodze wrócić na 9 przez
    Skaryszew.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi