    Date: Wed, 07 Jul 2010 09:36:23 +0200
    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: LPG

    Yakhub pisze:
    > Wersja Light jest 400zł tańsza od zwykłej :). O ile dobrze zrozumiałem, to
    > ma inne wtryskiwacze(?), pan z obsługi próbował mi to tłumaczyć, ale,
    > szczerze mówiąc, niewiele zrozumiałem.

    To ja bym wolał dopłacić do lepszych wtryskiwaczy, w łodzi renomowana
    firma montuje taką instalacje za 2500zł. Ale wiadmo do łodzi nie
    przyjedziesz bo przecież nie będziesz, wracał do łodzi co każdy
    przegląd. Wtryski to bardzo ważny element, generalnie jest zasada na
    wtryskach się nie oszczędza, im więcej na wtryski teraz wydasz tym
    dłużej nie będziesz musiał o nich myśleć.

    --
    krzysiek82