  • 1. Data: 2010-07-07 07:06:08
    Temat: [CKMK] skradziono Opla Omegę
    Od: mirek <m...@o...pl>

    dziś w nocy z narożnika ul. Rzecznej i Mazowieckiej skradziono Opla
    Omegę kombi, rocznik 1995, kolor biały, 2,5TD. Cechy charakterystyczne:
    rejestracja KMY 6Y21
    alufelgi szprychowe
    przyciemniane boczne szyby
    napis palcem w brudzie na tylnej klapie "Myli mnie w Niemczech"

    auto zwinęli mojemu szwagrowi, młodemu chłopakowi na dorobku :( Jest za
    stare na handel, może jacyś gówniarze chcieli pojeździć albo
    potrzebowali jakiś części (choć części do tak starego opla są tanie jak
    barszcz). Proszę zwróćcie uwagę, może stoi gdzieś w Waszej okolicy. Dla
    znalazcy przewidziana nagroda.
    --
    Mirek

  • 2. Data: 2010-07-07 10:04:16
    Temat: Re: [CKMK] skradziono Opla Omegę
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-07 07:06, mirek wrote:

> [...]
    > alufelgi szprychowe
    > przyciemniane boczne szyby
    > napis palcem w brudzie na tylnej klapie "Myli mnie w Niemczech"

    Nie chcialbym byc nadmiernie nieludzki, ale to ostatnie z listy mogli
    juz usunac w jakiejs dziupli, podobno maja na to sposoby.

    Poza tym, lacze sie w bolu i zycze zlapania sk..

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-07-07 10:57:28
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    elmer radi radisson pisze:

    > Poza tym, lacze sie w bolu i zycze zlapania sk..

    Kiedyś z klatki w bloku wypadło w samych gaciach dwóch braci -
    właścicieli samochodu, i biegnąc w kierunku złapanego złodzieja aut
    krzyczeli z daleka do trzymających osób "złam mu rękę! złam mu rękę!"
    czego i temu złodziejowi po złapaniu życzę... oczywiście przypadkiem...
    Pozdrawiam i życzę złapania sk...li i odzyskania auta.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2010-07-07 16:29:58
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    G.K. wrote:
    > Kiedyś z klatki w bloku wypadło w samych gaciach dwóch braci -
    > właścicieli samochodu, i biegnąc w kierunku złapanego złodzieja aut
    > krzyczeli z daleka do trzymających osób "złam mu rękę! złam mu rękę!"

    kiedyś koniokradów się wieszało

  • 5. Data: 2010-07-08 00:05:59
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Nie chcialbym byc nadmiernie nieludzki, ale to ostatnie z listy mogli juz
    > usunac w jakiejs dziupli, podobno maja na to sposoby.

    Mnie zwinęli stare Audi służbowe na germańskich blachach. 6 miesięcy później
    poznałem je na ulicy po podkładkach pod tablicami dealera Audi z Augsburga,
    nalepkach z nazwą dealera na błotnikach i urwanym ostatnim zerem ze znaczku
    "Audi 100".

  • 6. Data: 2010-07-08 12:34:37
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Przemek V pisze:

> [...]
    > nalepkach z nazwą dealera na błotnikach i urwanym ostatnim zerem ze znaczku

    i? Jak się sprawa skończyła?

  • 7. Data: 2010-07-08 22:15:06
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i? Jak się sprawa skończyła?

    Google Groups: " Jak odzyskałem (?) skradziony samochód (długie) "

    Epilog taki, że gościa w końcu sąd puścił wolno bo nie było pewności czy był
    ofiarą czy współuczestnikiem.