  • 1. Data: 2010-07-07 07:07:53
    Temat: skradziono Opla Omegę - nr telefonu
    Od: mirek <m...@o...pl>

    z tych nerwów zapomniałem podać tel. 515097604
    --
    Mirek

  • 2. Data: 2010-07-07 08:10:22
    Temat: Re: skradziono Opla Omegę - nr telefonu
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    mirek pisze:
    > z tych nerwów zapomniałem podać tel. 515097604
    jaki numer rejestracyjny? gdzie skradziono ?

  • 3. Data: 2010-07-07 08:19:33
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Szymon Łuczak napisał:

    > jaki numer rejestracyjny? gdzie skradziono ?
    Jeden post wczesniej pt. "[CKMK] skradziono Opla Omegę" :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-07-07 15:04:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gabriel'Varius',

    Wednesday, July 7, 2010, 8:19:33 AM, you wrote:

    > Jeden post wczesniej pt. "[CKMK] skradziono Opla Omegę" :-)

    Jaki "jeden post wcześniej"? Nie mógł pacan odpisać na własnego posta,
    żeby to się powątkowało, tylko zupełnie nowy wątek musiał założyć?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-07-07 19:40:32
    Od: "MK" <c...@g...com>

    Nie ma żadnego posta wcześniej ...

  • 6. Data: 2010-07-07 20:07:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-07 19:40, MK pisze:
    > Nie ma żadnego posta wcześniej ...

    Czary jakieś:

    BTW - skonfiguruj czytnik.

  • 7. Data: 2010-07-08 06:24:32
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik MK napisał:
    > Nie ma żadnego posta wcześniej ...
    Jak nie ma jak jest, ech wszystko trzeba Ci do lapki wsadzic :-)
    http://www.grupy.banzaj.pl/skradziono,Opla,Omegae,10
    ,2345070,2010_07.html
    pozdrawiam

    Oskar Wilde