  • 11. Data: 2010-07-14 06:55:19
    Temat: Re: Fotografia w Rosji
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    > Póki co przy okazji znalazłem co takiego: (też)
    > http://englishrussia.com/index.php/2009/01/20/life-i
    n-russia-by-petrosian/

    Świetna reporterka. Przerażające, jak można zgnoić naród.

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl

  • 12. Data: 2010-07-14 08:20:59
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 14 Lip, 08:55, "Krzysztof W." <k...@a...pl> wrote:
    > Świetna reporterka. Przerażające, jak można zgnoić naród.
    > Krzysztof Wysocki

    Bez przesady. Takie zdjecia mozna zrobic w kazdym zakatku swiata.
    Mieszkam od lat na tzw. "bogatym zachodzie" i w duzych miastach widze
    to na codzien.
    Mielismy przez 60 lat falszywy obraz Zwiazku Sowieckiego.
    pozdrawiam StaM

  • 13. Data: 2010-07-14 08:34:28
    Od: John Smith <u...@e...net>

    StaM napisał(a):

> [...]
    > to na codzien.
    > Mielismy przez 60 lat falszywy obraz Zwiazku Sowieckiego.

    I jak widać często również obraz Zachodu wciąż mamy fałszywy. :-)

    --
    Mirek

  • 14. Data: 2010-07-14 08:52:36
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

[...]

    Nie ma w tym żadnej przesady. Ten naród dostał ostro po dupie. Chyba
    bardziej dostali tylko Chińczycy.
    Ja też w Londynie, NYC, Hamburgu widziałem żebraka. Ale nie sposób tego
    porównac do upodlenia sasiadów ze wschodu.

  • 15. Data: 2010-07-14 09:07:26
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 14 Lip, 10:52, "Krzysztof W." <k...@a...pl> wrote:

> [...]
    > Ja też w Londynie, NYC, Hamburgu widziałem żebraka. Ale nie sposób tego
    > porównac do upodlenia sasiadów ze wschodu.

    Wszyscy przechodzili drapiezny kapitalizm, a obecnie mozesz sie
    przejsc
    po zerowej Madison Ave. w Chicago, lub okolice Cabrini Green. Tylko
    tam nie
    tak latwo zrobic zdjecia tak wyrezyserowane, bo mozesz stracic sprzet
    i zdrowie;-) W rosji za butelke wodki prawdopodobnie znajdziesz
    chetnych
    do pozowania, co widac na tych zdjeciach.
    Pozdrawiam StaM

  • 16. Data: 2010-07-14 09:26:53
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

[...]

    ;-) Pozują dla wódki, przebierają się w łachmany, charakteryzują twarz,
    tworzą obskurne tła i scenerie... wot tacy artyści, dowcipnisie ;-) , chyba
    mnie przekonałeś. Miałem kiedyś taką czytankę z czasów cccp i faktycznie tam
    nie było takich obskurnych zdjęć. W cccp było czysto, uśmiechnięte rodziny,
    ładne domy, sklepy, parki... ;-)

    :-)

  • 17. Data: 2010-07-14 09:37:58
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 14 Lip, 11:26, "Krzysztof W." <k...@a...pl> wrote:

> [...]
    > nie było takich obskurnych zdjęć. W cccp było czysto, uśmiechnięte rodziny,

    Ludzi nie trzeba charakteryzowac, bo maja swoj indywidualny
    charakter.
    Tlo latwo dobrac, bo kiedys mieszkalem w Nieczech w kamienicy ktora
    przylegala
    do ruin i odbywaja sie tam zbiorowiska narkomanow i pijakow.
    Na zapleczu prostytutki prowadza swoj biznes do dzisiaj.
    Standard zycia przecietnie jest duzo wyzszy. Latwo tez uzyskac w USA,
    jak i w Niemczech pomoc spoleczna, ale ludzie sa ludzmi. Jedni lubia
    biale kolnierzyki
    i charakter maja francowaty, a z lachmaniarzem mozesz pogadac na
    ciekawe tematy.
    Wiekszosc zebrajacych muzykow rosyjskich ma skonczone konserwatorium.
    Zas prawie
    wszyscy niemieccy "penerzy" wladaja angielskim, lub polskim.
    Pozdrawiam StaM

  • 18. Data: 2010-07-14 09:59:31
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zas prawie
    > wszyscy niemieccy "penerzy" wladaja angielskim, lub polskim.

    Tzw. żule na polskich osiedlach to w niemałym procencie intelektualna elita.

    marek

  • 19. Data: 2010-07-14 14:29:35
    Temat: Re: Kurs fotografii
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 12 of Jul 2010 13:46, Yogi(n) wrote:

    > Użytkownik "Krzysztof W." <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To tak zwany "Freudian typin' misspelling" ;-)

    A co ja, biedny, mam powiedzieć??? Prezez parę godzin
    zapisywałem swoje literówki, aż się załamałem.
    To są pierwsze z brzegu:

    onanimowy -> anonimowy
    wydymanego -> wydumanego
    Napierdalski -> Napieralski
    dziwek -> dzwiek (dźwięk w polskawej notacji)

    --
    nb