  • 1. Data: 2010-07-10 14:45:51
    Temat: Fuji S2 Pro i coś z f/2,8
    Od: pwx <p...@g...com>

    Witam
    używam S2 pro na razie z Nikkorem 16-85 ale chciałbym go wymienić na
    jaśniejszy używany i tu moje 3 typy:
    Sigma 18-50/2,8
    Tamron 17-50/2,8
    Tokina 16-50/2,8
    Proszę o sugestie i uwagi użytkowników tych obiektywów z Fuji S2 Pro.

    Myślę też o przedłużeniu (to w późniejszym czasie)
    Sigma 50-150/2,8 lub
    Sigma 70-200/2,8 lub
    Tamron 70-200/2,8
    (a może coś jakiś inny autofocus w tym przedziale cenowym)
    Proszę o sugestie i spostrzeżenia użytkowników tych obiektywów z S2 Pro.

    Dziękuję z góry

  • 2. Data: 2010-07-11 18:11:33
    Temat: Re: Fuji S2 Pro i coś z f/2,8
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    pwx pisze:

    > Myślę też o przedłużeniu (to w późniejszym czasie)
    > Sigma 50-150/2,8 lub

    Ja tylko w kwestii ogniskowej - 50mm jako początek długiego zoomu wydaje
    mi się(z własnych doświadczeń z 70-300) dużo sensowniejszy niż 70-xxx.
    Mowa oczywiście o użyciu z matrycą APS-C, bo z FF 70-300 jest bardzo
    wygodnym długim zoomem.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --

    http://www.prawnicydlabiznesu.pl/

  • 3. Data: 2010-07-11 19:08:15
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-07-10 16:45:51 +0200, pwx <p...@g...com> said:

    > Tamron 17-50/2,8

    Co prawda co C, ale optycznie naprawdę dobry, rzekłbym zdecydowanie
    bardzo dobry. Mechanicznie przeciętny i to w dolnej strefie stanów
    przeciętnych.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-10-27 14:14:35
    Od: pwx <p...@g...com>

    Dnia 11-07-2010 o 20:11:33 Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > mi się(z własnych doświadczeń z 70-300) dużo sensowniejszy niż 70-xxx.
    > Mowa oczywiście o użyciu z matrycą APS-C, bo z FF 70-300 jest bardzo

    i się zasugerowałem i kupiłem Sigmę 50-150/2,8.
    i dziękuję za radę - rzeczywiście początek na 70 byłby ciut za długi przy
    moich "wnętrzowych" zastosowaniach, za to przydałoby się więcej na długim
    końcu.

    Czemu nikt nie zrobi 16-250/2,8? ;)
    (takie tam marzenie)

  • 5. Data: 2010-10-27 14:36:37
    Od: John Smith <u...@e...net>

    pwx napisał(a):

> [...]
    > i dziękuję za radę - rzeczywiście początek na 70 byłby ciut za długi
    > przy moich "wnętrzowych" zastosowaniach, za to przydałoby się więcej na

    O ile się nie uprzesz, że ma kryć pełną klatkę (i wystarczy ci np 1/2.5
    cala) to nawet wykonalne byłoby. ;-)

    --
    Mirek