  • 1. Data: 2010-07-11 20:35:29
    Temat: A550 czy A700- co wybrac?
    Od: Łukasz Goran <g...@o...pl>

    Witam
    Do tej pory używałem KM D5D, ale po awarii stabilizacji zmianiam body.
    Zastanawiam się nad nowym A550 oraz mało używanym A700 by pozostać w
    systemie. Zasadnicze pytanie czy z A700 będą współpracowały obiektywy kitowy
    18-70 oraz minolty 28-135? Lampa 3600 będzie działać tak samo z jednym jak i
    drugim z wymienionych body? Czy "bajery" typu HDR czy wykrywanie twarzy z
    A550 są użytkowe czy są to tylko chwyty marketingowe? Jak wspomniałem
    używałem D5D i byłem zadowolony. Co byście polecili z tych dwóch modeli?
    Łukasz Goran Gądzik
    151731

  • 2. Data: 2010-07-12 00:53:54
    Temat: Re: A550 czy A700- co wybrac?
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-07-11 22:35, Łukasz Goran wrote:
> [...]
    > body. Zastanawiam się nad nowym A550 oraz mało używanym A700 by pozostać
    > w systemie. Zasadnicze pytanie czy z A700 będą współpracowały obiektywy

    Dlaczego miałyby nie współpracować? Obydwa będą, z A700 deko szybciej bo
    ma mocniejszy silnik. 18-70mm na obydwu body będzie dawał fatalną jakość
    obrazu - to obiektyw projektowany projektowany pod 6Mpix matrycę. Na 12
    czy 14Mpix mydło się powiększa. Szkoda tracić czasu i warto po prostu
    kupić coś rozsądniejszego.

    > Lampa 3600 będzie działać tak samo z
    > jednym jak i drugim z wymienionych body?

    Tak samo.

    > Czy "bajery" typu HDR czy
    > wykrywanie twarzy z A550 są użytkowe czy są to tylko chwyty
    > marketingowe?

    Zależy od użytkownika - jeśli ktoś chce szybko możliwie fajne efekty to
    owszem przydają się.

    > Jak wspomniałem używałem D5D i byłem zadowolony. Co byście
    > polecili z tych dwóch modeli?

    Prezentujesz odwieczny konflikt pomiędzy "stare body wyższej półki" czy
    "nowe i nowocześniejsze z niższej". Cokolwiek z tych dwóch wybierzesz
    będziesz zadowolony, a co to już zależy od Ciebie.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_