  • 1. Data: 2010-07-10 09:54:58
    Temat: Krótkie pytanie dotyczące Nikona Coolpix P100
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    Jak długo bootoje się ten aparat?
    Czyli ile czasu musi upłynąć od chwili włączenia do gotowości robienia
    zdięć?

    Czy z możliwości skręcenia filmów HD można zrobić jakiś użytek?
    Chodzi mi jak to się ma do prawdziwej kamery HD.
    Czyli jak długo można kręcić na jednym zestawie akumulatorów?

  • 2. Data: 2010-07-11 10:04:36
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 10 Lip, 11:54, Rafał <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi mi jak to się ma do prawdziwej kamery HD.
    > Czyli jak długo można kręcić na jednym zestawie akumulatorów?

    http://www.dpreview.com/reviews/Q110superzoomgroup/p
    age7.asp